14~Hafıza Kaybı? Part~1

4.1K 114 26
                                    

Bebeklerim şuanda 9 aylıklar ancak glu glu diyebiliyorlar oda acıkınca anca

Aynı babaları

Diye geçirdim içimden cidden aynı babalarıydı acıkmasalar konuşmazlar

Elimdeki mamaları çalkalayarak merdivenlerden çıkarken Ayağım sert birşeye takıldı vr geriye doğru düştüm ahşap merdivenlerden düşerken çığlığı basmıştım. Gerisi karanlık

*****

Uyandığımda pudra pembesi bir odadaydım kolum baktığımda serum vardı. Annem kapıyı açıp içeriye girdi ve kapıyı kapattı.

"Uyanmışmı benim kızım" dedi gülümsedim dünyanın en iyi annesine sahiptim

Aklıma sevgilim geldi sahi o neden buarada değildi

"Anne Aras nerede?" dedim annem bana 'ciddi misin' der gibi bakıyordu.

"Ben bir doktora bakacağım" dedi ve çıktı

O sırada içeriye tanımadığım birisi elinde bir kız çocuğuyla girdi.

"Sizde kimsiniz?" dedim sorgulayan bakışlarla yüzündeki Gülümseme biraz soldu.

"Duru aşkım beni hatırlamıyor musun ?"dedi aşkımmı?

"Pardon karıştırdınız galiba"dedim çünkü zaten benim bir sevgilim vardı. Aras. Onu çok seviyorum.

"Duru aşkım iyimisin bak kızımızıdamı hatırlamıyorsun"dedi kucağındaki kız çocuğunu kastederek.

"Asıl siz iyimisiniz beyefendi daha 16 yaşındayım ben ne bebeği hahahayt." diyerek sonunda kahkahayı bastım. Cidden kimdi bu adam delirmişti herhalde.

İçeri bir daktır girdi.Daktır demek hoşuma gidiyor. Ah aklıma Daktır Hu geldi. Ahahhah aşkısım.

"Şuanda hastamız hafıza kaybı yaşıyor.Yaklaşık 1-2 hafta sonra herşeyi tekrar hatırlayabilir.Tabii bu süreç içerisinde sizin yardım etmeniz gerekir."dedi daktır gülümseyerek odadan çıktı.

Ne demek hafıza kaybı.Ne.Demek.Hafıza.Kaybı.
NE DEMEK HAFIZA KAYBI.NE DEMEK BENİM BİR KIZIM VAR.NE DEMEK BU PARMAĞIMDAKİ YÜZZÜK.NE DEMEK BEN EVLENDİM?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 11, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Küçük anneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin