13~Ay daha bunları büyütüceğim

4.7K 139 9
                                    


Bebeklerim tam olarak 5 aylıklar artık bi görseniz o ilk gördüğüm günkü gibi değiller çok tatlılar

Oğlum bayaa tontişti.Kızımda eh işte onunda azıcık göbeği vardı olsun bi zahmet benim karnım dev gibi olsun onlar küçücük mü çıkacak yani her neyse

Mutfaktan biberonlarıyla birlikte çıktım çalkalayarak merdivenden çıktım acıkmışlardı.Gidip Aras'ı aldım kucağıma Asel'in mamasını şifonyerin üzerine koydum. Aras'ı yatırdım ağzına biberonu yaklaştırdım hemen ağzını açtı gülümsedim ve biberonu ağzına verdim.

O içerken saçlarıyla oynadım evet saçları vardı.Bana göre kel bebekler değilde saçlı bebekler daha tatlıydı.

Aras uyuduğuna dair homurtular çıkarttı şifonyerin üzerinden Emziğini aldım. Yavaşça biboroni çektim. Tam emziği takıcaktım ki Asel ağlamaya başladı ve Aras uyandı oda ağlamaya başladı.

Hemen Aras'ın Emziğini taktım. Uykusu olduğundan hemen geri uykusuna döndü onu beşşiğine yatırdım.

Dönüp Cadı Aseli kucağıma aldım. Ve şifonyerin üzerinden biberonunu ve Emziğini aldım odadan çıktım biraz kızımla eğlenecektik.

Aşağı kata indim.Asel'i koltuğa yatırdım. Gıdıklamaya başladım küçücük bedenini o ise kahkahalarla gülüyordu. Küçücük göbeğini yiyomuş gibi yaptım gülmeye devam etti.Bu kadar yeterdi. Onu kucağına aldım oda kahkahalarını durdurdu ağzına biboronu verdim.

Küçük anneHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin