Adım Pelin.Universite son sınıf öğrencisiyim.Ooo daha diploma alıcam da iş bulucam.Yazdığım hikayeleri de çöpe atıcam galiba.Bu hikayeler yüzünden iyi arkadaşlıklarda kuramadım.Hep hikayeler hep hikayeler....
Unutmuşum of ya yarın mezuniyet töreni var kahretsin ne giyicem.kızların dramı keşke annem burda olsaydı.Kadın nasıl zevkli hiç benzememişim laf aramızda bu yüzden de hiç erkek arkadaşım olmadı bende istemedim zaten.çok kişiyide beyenmem ama yeşil gözlü yakışıklı çocukda olmasa..hiç yüzümede bakmadı ya :( güzelim bir kere :) onun bakdığı kızların tırnağı bile olamam makyaj küpüne girmişler gibi o bi de mini etekler falan.ben de anladığınız gibi pantolonla takılanlardanım.tabi söz konusu mezuniyet töreni olunca ee bari 4yılın acısını çıkartayım şık olayım dimi.bence bu konuşmayı bitirelimde alışverişe gideyim akşam yazarım....
Ve ben geldim..2saat sonra eve vardım.Uzun kırmızı transparan elbise aldım.What happened? Pelin ben ve kırmızı.çok iddialıyım ya.Yarın kızlar beni görünce:Pelin ben şok ben iptal,derler kesin :) Belki o da bakar..İyice aptal kızlara bağladın pelinnn git uyu.İç sesimi seviyorum çok akıllı.sevgili günlük iyi geceler pelin kaçar uyumam lazım..
Sabah uyandığımda 12falandı galiba boş ver nasıl olsa tören 7de.Kahvaltımı yaptım evet yeni kitapa başlaya biliriz David Nichollos -Bir Gün...Yok en iyisi yarın başlayalım..Saatler mi gitmiyor derken saatin 2 olduğunu gördüm..Saçlarımı nasıl yapsam? Benim fönüm nerde? Ve asıl soruya gelelim en son ne zaman saçımı fönlemiştim.Aha da buldum..Bence su dalgası kesinlikle evet.Sadede bi makyaj hazırım..hmm abartsammı biraz evet kırmızı ruj..Elbiseyide giydik mi hazırım..Tam çıkarken telefonun çalmasıyla teli evde bıraktığımı anladım Merveymiş.Uniden tek arkadaşım diye biliriz.
Merve:nerdesin sen pelin?
Ben:tabikide evdeyim canım
Merve:ne gelmiyormusun sen benim kalbimi indireceksin
B:ben gelmiyorum dedimmi? Evden çıkıyorum
M:oh rahatladım.İnşallah pantolon giymemişsindir.
B:gelince görüşürüz....
Apartmandan çıktım..taksiyle mekana geldim.kalbim hızla çarpıyormu yoksa bana mı öyle geldi.delirdim galiba..tam içeriye geçerken Tanju Okandan Kadınım çalmaya başladı ve her kes benim karşımdan çekiliyordu..Hayır Emre(yeşil gözlü olan :) ) banamı bakıyordu......
Umarım beğenirsiniz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Bana Aşıksın
Romansaİmkansız gibi gözüken aşk hikayesi. Aşka inanmayan 2genç. Kız hayalperest. Erkek çapkın