Öğrenci Lafları

4.6K 9 3
                                    

(Alıntıdır.)

+ Sınavları okudunuz mu hocam ??
- Hayır başka snfınkini okudum.Ödevler yapıldı mı ?
+ Başka hocanınkini yaptık  :)

~Vize haftası demek; az samimi olduğunuz sınıf arkadaşınızdan bile 'kardeşim merhaba' lafını duymak demektir. Notlarımı isteyecek çakkaall :)

~Öğretmen 'Ödevin Nerede?' Diye Sorunca Ödevin Orda Olmadığını Bile Bile Çantasını Karıştırıp Bi Mucize Bekleyen Öğrencileriz Biz. (:

~Dün annemin yanına gittim oturdum. Ne oldu bilgisayarın mı bozuldu dedi. İyi kadın ya halden anlıyo.

~Lan o değil de evdeyken öyle şeyler yaptırıyorlar ki insan okulu bile özlüyor bazen.

~Allah'ım şükürler olsun verdiğin Nimetlere, Diğdemlere, Çiğdemlere, Gizemlere, Mervelere...

~İnsanların %80'i matematikten anlamıyormuş. Neyse ki ben o %45'lik kısımdayım.

~Matematik 2.yazılımdan 80 alsam hoca sözlüme 100 verse insanlar el ele tutuşsa hayat bayram olsa.

~Akşam çalışırım – neyse sabah erken kalkıp çalışırım – neyse serviste çalışırım – neyse ilk ders çalışırım – neyse kopya çekerim.

~Parasını verip dershaneye yazılıyorduk hoca gelmeyince de seviniyorduk. Zengin miydik, geri zekalı mıydık? anlamadım.

~Öğretmen "indirin parmakları listeden kaldıracağım" dediğinde oluşan o gerilim trafoda yok.

~Dünya'nın en güzel cümlesi 'seni seviyorum.' falan değildir. Annenin sabah, 'bugün yorgunsan yat uyu, okula gitme.' cümlesidir. Ama yok öyle bir dünya.

~İlkokulda nöbetçi öğrenci diye bir şey vardı. Bunlar işlerini çok ciddiye alırlardı, sanırsın Topkapı Sarayınının muhafızları.

~E-okul fotoğrafını göster; seviyorum diyorsa senindir, sevmiyorum diyorsa da haklıdır. Şimdi yalana gerek yok.

~Sınav esnasında yanınızda ki arkadaş kağıdı full doldurmuşsa ve siz ona "az yardım et" derseniz o size şunu der; Sallıyorum olum.

~Benden küçük birinin derslerine yardım ederken, soruları şakır şakır çözdüğümde kendimi dahi zannettiğim doğrudur.

~1 işçi bir binayı 37300 saniyede yapıyorsa, 37300 işçi 1 binayı 1 saniyede nah yapar. Nerde kaldı orantı? Matematik bitmiştir benim için.

~Ben o karneyi almak istemiyorum, okula hediyem olsun. Hatta bana karne basmasınlar ağaçlar kesilmesin benim için, tohumlar fidana fidanlar ağaca anlayabiliyor musunuz?

+ Anne sınavdan 90 aldım.
- Komşunun çocuğu 100 almış.
+ Anne komşunun çocuğu, annesinden 200 tl harçlık almış.
- Elalem bizi ilgilendirmez yavrum.

– Hocam, Ece'nin başı ağrıyor 25 kişi tuvalete götürebilir miyiz ?
+ Tabi kızım.

- Hocam, Ali'nin top oynarken bacağı kırıldı hastaneye götürücem.
+ Kendi gider sen otur.

~Hocam Sizi Okadar çok Seviyorumki Vereceğiniz Nota Göre Sevdim Daha Çok katlanacak Size :)

~ASLA SÖYLENMEMESİ GEREKEN ÖĞRENCİ SÖZLERİ :)

~Üzüm üzüme,öğrenci karneye baka baka morarır.

~2 öğrenci Bir Olunca Dersler Tenefüs Olur.

~Keskin sirke küpe, uslu öğrenci sınıfına zarar.

~Çalışkanın Pekiyisi tembelin Çenesini yorar

~Ak akçe kantin içindir.

~Yazılıdan kaçan sözlüye tutulur.

~2 öğrenci Bir Olunca Dersler Tenefüs Olur.

~Ak akçe kantin içindir.

~Bilmemek Ayıp Değil, Yeter Ki Çaktırma.

~Tatlı söz öğretmeni yazılıdan caydırır.

~Seni ben Notlarıniçin Değil bana Verdiğin Kopyalar için Sevdim Gülüm.

~Kulak küçüktür ama öğretmenin ağzını sulandırır.

~Hayatta Kalırsa Senin için okuLda Kalırsam Bu Hoca Yüzünden Kalıcam.

~Biraz Şen Biraz Deliyim Hoş Görün Ben Liseliyim.

~Öğrenci dediğin çektiği kopyadan belli olur.

~ben okuu Sen Varsın Diye Seviorum bebeğim.

~Seni ben Notlarıniçin Değil bana Verdiğin Kopyalar için Sevdim Gülüm.

~Her öğrencinin kalbinde bir beş yatar.

~öğretmenler gününde Sadece iyi Not veren Hocaların öğretmenle gününü kutlayalım.

~işleyen Demir Pas Tutmaz, Kopya Çekmeye Çalışan El Rahat Durmaz.

~Hayatta Kalırsa Senin için okuLda Kalırsam Bu Hoca Yüzünden Kalıcam.

~Çalışmak Çok Eğlencelidir, Canım Eğlenmek istemiyor.

~Aşk Ağlatır Sınav Sövdürür Matematikçi inletir.

~Görünen kopya kılavuz istemez.

~Denize düşen yılana, sınava giren kopyaya sarılır.

~Çalışmak Çok Eğlencelidir, Canım Eğlenmek istemiyor.

~Hocaya Yalakalık yaparsan 5 Yapmazsan Keleş Alırsın.

~Hacanın Vurduğu yerde Gül Biter Disiplin üzerinizden geçer :=)

~Bilmemek Ayıp Değil, Yeter Ki Çaktırma.

~Disipline Beraber gittiğin Sınıf Arkadaşın Hayat Arkadaşındır.

~Bana Kopya Verenin 40 Yıl Kölesi Olurum.

~Tatlı söz öğretmeni yazılıdan caydırır.

~Parmağını Notuna Göre Kaldır.

            ***********************

Laf sokmak mı?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin