BİTCHES CAN LOVE

2K 18 2
                                    

Okuldan atılalı bi hafta oldu.Ama hala konuşmalarını hatırlıyorum.Neymiş efendim okulun düzenini bozuyormuşum(olmayan düzenini nasıl bozacaksam).Yurtdışından sonra burdaki okullara uyum sağlayamıyorum.Daha doğrusu onlar bana uyamıyor.Erkekleri baştan çıkartıyorsam benim sorunum mu?Hormanlarına sahip çıksınlar.Şimdi size açıklıyım.

Okuldan atılma nedenim : Bi çocukla öpüşürken ve sigara içerken yakalandım.Yurtdışında böyle şeyler normal ama burda öpüşmek onlara bekaretini vermek gibi bişey.Ben böyle kendi kendime söylenirken babam içeri girdi.

-Baba senin kapı çalma gibi bi huyun yok mu ?*

+Seninde bi okula devam etme gibi bi huyun yok mu?

-Baba anlamıyorsun okullarında problem var bende değil.!

+Öpüşmen onların problemi mi ?

-Tabi olarda düzgün öğrenciler seçsinler.

+Peki senin için bi okul buldum.Yarın ona bakmaya gideceğiz.

-Ama bab…

Ben lafımı bitirmeden babam odadan çıktı.Neden okul diye bişey var ki anlamıyorum.Neyse bakalım bu okula dayanabilecek miyim yada onlar bana??

Bunları düşünürken saatin çok geç olduğunu farkettim.Sonra alarmı kurup yatağa girdim çok geçmeden uykuya dalmışım.Sabah babamın beni kaldırmasıyla uyandım.

+Hadi Miranda yeni okulunla tanışmaya gidiyoruz,dedi ve hemen giyinip arabaya bindim babam aşağıda beni bekliyordu.

Off sanki bi canlı.Okulun neresiyle tanışcam amk!. Evet ben babamla yaşadığım için bu kadar rahat küfür edebiliyorum.Gerçi ölülerle yaşama gibi bi şansım olmadığına göre tabiki babamla yaşayacaktım.

Şimdi hayat hikayeme başlayalım; Annem ben 7 yaşındayken kanserden ölmüştü ve beni yurtdışına amcamın yanına göndermişti babam.7 yaşından 16 yaşıma kadar Amerika’da yaşadım ve tabiki Türkiye’nin kültürünü unuttum.Türkiye’ye geleli 2 hafta oldu alışmaya çalışıyorum.Ama babamı çok seviyorum adam beni çok fazla rahat bırakıyor tam istediğim gibi.Bide böyle konuşmalarımın içine dalmasa tam olucak.Ben arabada kendi kendime söylenirken okula gelmişiz bile.Ben geldiğimde herkes bahçedeydi.Babam o sırada hava olsun diye galiba benim kapımı açtı sonra topuklularla arabadan bi inişim vardı erkek olsaydım kendime asılırdım.Gerçi burda bu kadar erkek varken bana ihtiyaçta yoktu.Babamla müdürün odasını bulmaya çalışırken yanımıza bi çocuk geldi.Okulu bize tarif etti.

-Sen okula yeni gelen kızsın dimi?” dedi.Sonra bende evt der gibi bi gülüş attım.Babam o an çocuğa gıcık olmuş olmalı ki

+Hadi hadi çok konuşma da müdürün odasını göster”dedi.

Çocuk odayı işaret etti ve babam odaya doğru yürüdü.Ben babama “sen git geliyorum dedim ve sonra babam uzaklaştı.Çocuk bana gülmeye başladı.

+Ne noldu ?* dedim.

-Baban biraz fazla sert. dedi ve elini uzattı.

-Ben harry bu okulun en tatlı çocuğu dedi gülümseyerek.

+Bende miranda. Dedim ve sonra;

+Tatlı olduğun kadar ukalasında”dedim ve gittim.

Odaya doğru yürürken bi çocukla göz göze geldim,çok etkilemişti beni.Çocuğu takip etmeye başladım.Çocuk koridorda bi araya girdi ve onu kaybettim.O çocuğu tekrar görmek istiyordum.Şuana kadar öpüştüğüm çocukların hepsine bib basıcak tatlılıktaydı.İşte bu okulu sevmem için bi neden.Ben o sırada bahçeye çıktım.Tam o çocuğu ararken yanıma erkek sürüsü geldi,benimle tanışmak için.Tabi ki geliceklerdi.Mini kot şortum üzerinde salaş tişörtüm ve kot yeleğim vardı.Ben onlarla tanışırken o çocuğu gözlerim arıyordu.Bu kadar taş varken neden hala onu aradığımı bilmiyorum.Sonra birden yanıma müdürle birlikte babamın geldiğini gördüm.

BİTCHES CAN LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin