GECENİN DEVAMIII :
Harry'le sarılmamızı bitiirdik ve yolda yürümeye başladık.Yağmur biraz azalmıştı ama yağıyordu hala.Harry sanki onu bırakıp gidicekmişim gibi elimi sıkıca tutuyordu.Bu gece bitince sanki herşey biticek büyü bozulacak gibi bende onun elini daha da sıkı tutmaya başladım.Harry birden önüme geçti elimi hala tutuyordu.
-Bugün herşey için senden özür dilerim
+Sen bişey yapmadın ben biraz fazla abarttım galiba dedim.
BU BÖLÜMDE BU ŞARKIYI DİNLERSENİZ SEVİNİRİM
Justin timberlake--sexy back
+Belki ama ikimizde suçluyuz o zaman ceza vermem lazım sana?
-Hım ne cezası eğlenceli bişeyler mi ??
+Bugün bizde kal.
-Imm bu cezayı sevdim.
+Gelicek misin peki?? (harry hem sorar gözlerle bakıyor hemde sırıtıyordu.)
-“Başka zaman” dedim.
+Hem seninde bana vericeğin cezayı konuşurduk sen bana cezalarını uygulamalı olarak gösterirdin.
Gerçekten bu çocuk beni fazlasıyla eğlendiriyorduu.
Gülmeye başladım ve "olmaz harry" dedim.
Nasıl hayır dediğimi bilmiyorum.
-Cidden ama bugün yorgun hissediyordum kendimi" dedim.
Gerçi biraz kahve içsem düzelirdim ama bunu harry'e söylemedim.
+Peki dedi surat asarak
-Ama eve bırakabilirsin,dedim.
Önümüzden geçen bi taksiyi durdurdu ve bindik.Eve geldiğimizde ben indim harry takside benim içeri girmemi bekledi.Çantama anahtarı aramak için elimi soktuğumda sabah anahtarı evde unuttuğum aklıma geldi.Ve mecbur harry’nin dediği olacaktı.Harry anahtarımı unuttuğumu anlamış olacak ki “teklifim hala geçerli”dedi sırıtarak.
-“Uff yani bugün mecbur cezana katlanıcam gibi görünüyo styles” dedim gülümseyerek.
Harry anahtarımı unuttuğum için hiçte üzülmemişti durumundan gayet memnundu sonuçta onda kalıcaktım.
+”Evet öyleyse gidelim” dedi ve taksiye bindik.Harry’nin evinin önünde indik ve ben önden yukarı çıktım.Harry bana yetişti ve önüme geçip beni durdurdu.
+Miran seni çok seviyorum
-Aaa harry bunlar klasik ve basit şeyler senden daha fazlasını söylemeni ve göstermeni istiyorum dedim.
Harry sırıtmaya başladı.Yüzünü büyük bi sevinç kaplamıştı.Şuan benden bunu beklemiyordu galiba.
+”Peki zevkle”dedi.
O sırada kapıya gelmiştik ve harry kapıyı açtı.Ben içeri girdim sonra o girdi kapıyı kapattı ve beni kapıyla kendinin arasına aldı.
Nefesini suratımda hissetmemle dudaklarımı yapışması bir oldu.Onun öpücüğüne karşılık verdim ve çekildim.
Fazla hızlı çıktın styles,gece uzun zaman çok bi yere kaçtığım yok dedim ve ilerdeki odalardan birine girdim.Harry'nin odasıydı fazla topluydu şaşırmadım değil sonuçta bi erkek dağınık olması gerekmiyor muydu??
+Bana diyosun ama sen benden hızlı çıktın miranda dedi ve sırıttı harry.
-"Hayır tesadüfen girdim" dedim.
O da benim koluma girdi ve;
+"Tamam küçük hanım odaları öğrenmen lazım sonuçta sık sık geliceksin" dedi ve salona girdik.
-Orası belli olmaz ve küçük hanım mı??? diyip beyaz koltuğa oturdum.
+Evet ne dememi istersin??dedi ve yanıma yaklaşıp koltuğa oturdu.
Harry bunları dedikten sonra harry'nin kucağına oturup dudağına nefesimi üfleyerek "bilmem daha seksi bişeyler diyebilirdin" diyip üstünden kalktım.
+Bunu bilerek mi yapıyorsun?*.
-"Neyii"
+Beni tahrik ediyorsun ve sonra çekiliyorsun
-Hoşunaa gitmiyor mu? dedim ve yanağında parmağımı gezdirmeye başladım.
+"İŞTE YİNE YAPIYORSUN DAYANAMIYORUM ÇOK TAHRİK EDİYORSUN BENİ MİRAN"dedi.
İçimden daha yeni başlıyoruz dedim.
Sonra harry'den mutfağından yerini öğrendim ve dolabı açtım çikolata sosu ve krem şanti bulup dolabı kapattım.Harry içerden sesleniyordu "bu gece asla benden kaçamayacaksın kurtuluşun yok"
Sanki öyle bi niyetim varmış gibi!!!
Dolaptan aldıklarımla harry'nin yanına gittim ve ağzı açık bana bakıyordu.
+NE O SENDE BEKLEYEMEYECEK GİBİSİN !!!
-Ah hayır alakası yok benim sana ceza vermem gerek unuttun mu sen cezanı verdin şuan sendeyim SIRA BENDE **
+Peki cezan beni eğlendirmek mi??
-HAYIR ACI ÇEKTİRMEK, TAHRİK ETMEK, BAŞTAN ÇIKARTMAK.
Harry bana şaşıran gözlerle bakıyordu ve bende başlamaya karar verdim.Bekletmek hoş olmaz.
Üstümdeki salaş tişörtü çıkarttım iç çamaşırım ve mini kot şortumla kaldım.Sonra harry;
+Hadi ama ceza bu mu bana sıkıcı diyene bakın.
-Hayır styles kurallarım var.
+Ne o kurallar?*
-BEN BUNLARI YAPARKEN GÖZÜNÜ AYIRMADA BENİ İZLEYECEKSİN NE OLURSA OLSUN AMA YAPTIĞIM BİTİNCE ÜSTÜMÜ GİYİCEM VE BİŞEYLER YAPICAZ YANİ DAHA FAZLASI YOK.
+Peki başla seni izliyorum"dedi.
Harry'nin yanına yaklaştım.sonra ağzımdan itibaren çikolata sosu dökmeye başladım vücuduma iç çamaşırım çikolaata sosuydu ve harry ağzı sulanmış bi şekilde beni izliyordu.
Ardından harry'nin kucağına oturdum ve gömleğinin düğmelerini çözmeye başladım son iki düğme kala gömleğini yırtıp arkaya fırlattım.Harry tam bişey diyecekti onun dudağına parmağımı götürerek susturdum.Sonra o sosu harry'nin vücuduna döküp soslu kısımları yalamaya başladım.Sonra onun vücuduna krem şantiyi sıktım ardından kendime.Onu yalamaya öpmeye devam ettim ta ki harry beni durdurana kadar...
+"TAMAM YETER BU KADAR YETERİNCE ACI ÇEKTİM,BENİ BAŞTAN ÇIKARTIYORSUN VE TAHRİK EDİYORSUN SENİ İSTİYORUM" diyip dudaklarıma yapıştı sonra boynumu öpmeye başladı.ardında boynumun biraz daha altı göğüslerime yöneldi ve izin vermeden kafası tutup dudaklarıma sabitledim çok hızlı öpüşüyorduk.Sonra harry elimden tutarak beni kaldırdı o sırada hala öpüşüyorduk ve harry beni kucağına aldı bacaklarımı sırtında birleştirdim ve yukarı kattaki odaaya çıktık öpüşerek hızlı ve bi saniye bile nefes almadan merdivenleri tam görmesekte yukarı çıkabilmiştik ve bi odaya girdik o sırada harrynin eli benim belimde ben onun kucağında boynunu tutuyor ve bacaklarımı ona sarmıştım kucağındaydım ve ayağımla kapıyı kapattım harry'le birlikte yatağa düştük ve o benim üstümdeydi.Harry'den ve benden kesik kesik inlemeler çıkıyordu.Harry altındakileri çıkardı sonra benim kot şortumun düğmesini açtı ve aşağı indirdi daha donra üstümde olan herşeyi.Bunları yaparken çok hızlıydı.Sonra ben çekildim ve dinlenelim dedim.
"Beni tahrik eden sensin sonuçlarına katlanan da sen olacaksın dedi ve öpmekten daha fazlasını yapmaya başladı.Bende geri çekilmiyordum.Şuan o ne yapıyorsa daha fazlasını ben ona .......
Evet umarım beğenmişsinizdir dayanamayıp yazmaya başladım çok ta kısa olmamıştır umarım yazarken o şarkı ilham verdi.Ve o şarkıyla okursanız daha çok hissedersiniz hikayeyi.Yorumlarınızı ve oylarını bekliyorum yine hiç yorum yok üzülüyorum öneri ve tavsiyede olabilir.Gönderirseniz sizin hikayenizi de okurum.Hepinize teşekkür ederim.Sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİTCHES CAN LOVE
FanfictionGördüğünü herkes sever, sen onda kimsenin görmediğini bulacaksın. Eğer gerçek aşk ıstiyorsan; ten’e değil, kalbe dokunacaksın