Part-10:Ona Ait

70 4 4
                                    

Arkadaşlar yeniden merhaba uzuuun bi aradan sonra artık devam edicem çünkü yaz geliyor...

Aslında hep başlıyım tekrar diyordum ama olmadı.Öncelikle sizden büyük özür diliyorum.Bi insan ancak bu kadar yazım hatası ve cümlede hata yapar.Hikayeyi unuttuğum için tekrar okudum baştan ve bir sürü hata buldum.O hataları artık yapmamaya çalışacağım.Mesela bi olay oluyor ondan sonra ertesi gün olmamış gibi yazmışım okurken gülmekten öldüm :D Bu kadar ayrı kalmamalıydık özledim sizi neyse artık birlikteyiz,daha fazla uzatmıyım sizi seviyorum iyi okumalar...

Hatırlatma;

"Hayır senin hiç bi suçun yok heps-i benim ha-tam isteyerek olmadı.Herşey aniden oldu üzgünüm."dedim onun duyacağı seste,aslında duymamış olmasını umuyordum.

"Ne dedin sen,ne yaptın miranda çabuk söyle,ne halt yedin sen ??"Ses tonundan herşeyi anlayabiliyordum.Bağırarak söylemişti ve harry çok zor sinirlenir ve ben bunu becerdim lanet olsun mafoldum çünkü öğrenecekti,ben naptım işte şimdi boku yedin miranda !!

Şimdi;

Nasıl söyledim bunu bilmiyorum ne diyeceğim ona şimdi.Onunla öpüştüğümü nasıl söylerim.Onunla öpüşürken harry'i bi anda unuttuğumu...

-Miranda senden bi açıklama bekliyorum.

-Harry ben bilmiyorum yani özür dilerim.

-Mirandaaa.

Bağırıyordu,sesi fazlasıyla yükselmişti.Gözlerinden ateş çıkıyordu sinirden.Hem şuan ki durum için,hemde zayn olayı yüzünden.

İkisinde zayn yüzündendi.Nerden çıktı şu lanet olası çocuk yüzünü bile görmek istemiyorum.Tecavüz olayını bile unuttum bu durum yüzünden.

Bu olayda ash yüzünden olmuştu.O hayatımıza girmesine izin verdi ama ash varken neden ben ??

Ash'i sevdiğini düşünüyordum sevmese bile seksi kız herkes onu becermek ister onda böyle bi şans varken elinin tersiyle itiyordu.Sikerim böyle şansı.Suçun kimde olduğunu bilmiyorum ama ben masumum.Onunla öpüşürken hissettiklerim hormonsal bişeydi.Bidaha olmayacak bişey.

-Harry tamam lütfen sakin ol sadece bi anda oldu.Sabah ben yürüyüşe çıkmıştım.Sonra bi yere oturdum ve arkamı döndüğümde zayn yanımdaydı.Bana hayal kurmamı söyledi.Hayal kurmak için gözlerimi kapattım.Ve açtığımda duda...

-Hayır,lütfen söyleme o kelimeyi.Bişey bişey hissettin mi ?

Bana "lütfen bişey hissetmediğini söyle lütfen" gözleriyle bakıyordu.

-Hissetmedim.

Aslında hissetmiştim ama ona bunu söyleyemezdim,yıkılabilirdi.Çünkü hissettiklerim gerçek değildi.

-O piçi öldürmek istiyorum o piç yüzünden geldiğimiz hale bak sana yaptığına bak.

Harry'i ilk defa böyle görüyordum.Çaresiz,yorgun...

-Hayır lütfen ona bişey yapma şuan sadece uzaklaşmak istiyorum.Lütfen gidelim uzaklara.Şu aralar burda olmak istediğimi sanmıyorum.

Harry'e biraz daha yaklaşıp ellerini tutmuş,kafamı göğsüne yaslamıştım.Kalp ritmi düzene girmişti.

-Tamam gidelim.

Şükürler olsun burdan ayrılıyorduk.Uzaklaşmak çok iyi gelecekti.Okul umrumda bile değildi.Zaten liam da ortalarda yoktu.Ne mesaj atıyordu ne de arıyordu.Okula da gelmiyordu,kimsenin ondan haberi yoktu. Ash ve zayn'i görmek istemiyordum.En azından şimdilik.

Harry hızını biraz yavaşlatmıştı.Sanırım gelmiştik.Buraya ilk defa getiriyordu beni. Burdan haberim bile yoktu.

Harry arabadan inip beni kucağına almıştı. Üzerimde hala çarşaf vardı.

-Harry kıyafetlerim...

-Burdan bişeyler giyersin şimdilik, yarında alışverişe çıkarız." demişti.

" Burdan bişeyler giyersin derken.Her kızı buraya mı getiriyor??" diye düşünmüştüm.

Ve alışverişe çıkarız derken bu dağın başında alışverişe nereye gidebiliriz ki Burda sadece bi yazlık var ve yazlığı gören bi deniz.

Kafamdaki sorulardan şimdilik kurtulmuştum.Çünkü şuan harry'i bunlarla bunaltamazdım.Zaten şuan çok iyi görünmüyordu.

Evin kapısına geldiğimizde harry beni kucağından indirmişti ve cebinden anahtarı çıkarmıştı.

-Burası sana mı ait?

-Evet babam ölmeden önce burda yaşardık.Şehire çok az giderdik.O öldüğünden beri buraya ilk defa geliyorum."demişti.

-Harry ben çok üzgünüm bi otele gidebilirdik.Buraya gelmek zorunda değildik."dedim.

-Hayır artık gerçekle yüzleşmem gerek."demişti.

Harry'e babasını tekrar hatırlatmıştım.Bilmiyordum,keşke gelmeseydik.Böyle üzgün olmasını şimdi anlıyordum.

Harry beni tekrar kucağına alıp kapıyı itmişti.Gözleri dolmuştu,ağlamak istiyor ama kendini tutuyordu.Ona kıyamıyordum.Beni kucağında yukarı çıkarmıştı.Büyük bir yatak odasına ama uzun zamandır buraya kimse gelmiyorsa burası neden bu kadar temizdi...

Harry beni yavaşça yatağa bırakmıştı.Sonra karşımızdaki büyük dolaba yönelmişti.Dolaptan bi tane tişört,boxer çıkarmıştı.

Yanıma yaklaşıp beni tekrar kucağına almıştı.Ne yaparsa yapsın hiç sesimi çıkarmıyordum.Sanki ben bir bebeğim ve o da benim annem gibiydi.Herşeyimi o yapıyordu.

Sonra beni odanın içindeki banyoya sokmuştu. Banyo genişti ve ihtiyacım olabilecek herşey vardı.

Harry beni kucağından indirmişti.Elimden tutarak küvete sokmuştu.

Şimdi çarşafı alıyordu üstümden.Bana ilk defa böyle bakıyordu.Eskiden sadece yiyecek gibi bakardı,sırf becermek için sanki benimle çıkıyordu,ama şuan gerçekten çok farklıydı.

-Çıkmamı istermisin?"demişti.

Hayır çıkmasını istemiyordum,böyle bi durumdan yararlanacak gibi değildi.Bana şuan kıralacak bi vazo gibi davranıyordu.

-Hayır gitme,yanımda kal."demiştim.

Harry'nin suratımda masum bi gülümseme olmuştu.

Suyu hafiften açıp küveti doldurmaya başlamıştı.

Yavaşça vücudumu temizliyordu.Bana o kadar narin davranıyordu ki kendimi daha iyi hissetmiştim.Su tüm yorgunluğumu kirimi alıyordu.Zayn'in yaptığı şeyler suyla birlikte gidiyordu sadece bişey dışında.Zayn boynumda iz bırakmıştı.Boynum bi anda mosmor olmuştu.Beyaz tenli olduğum için hemen ne olursa belli oluyordu.Harry suyu oraya tutunca birden irkilmiştim.

Harry birden duraksamıştı.

-Sana kimsenin ait olmasına izin vermem,sen sadece benimsin,bana ait olacaksın,ben sana kıyamıyorken o piçin yaptığına bak."demişti.

Yine zayn kendini hatırlatmıştı bize.

-Ben sadece sana aitim,seninim."diyebilmiştim.

İlk başta onu bu kadar sevmiyorken şimdi ona aşık oluyordum sanırım.

Hep birlikte olurduk,seks felan ama bu sefer farklıydı gerçekten kendimi ona ait hissetmek istiyordum onun olmak istiyordum,tamamıyla ona ait.

Cuma yayınlayacaktım ama dayanamadım yazınca yayınladım.İyi kötü yorumlarınızı bekliyorum sizi seviyoruum ;D

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 03, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BİTCHES CAN LOVEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin