V
İsim(Gerçek isim)/İsminin anlamı & kaynağı: 김태형/ Kim Taehyung
Doğum günü/ Burcu: 30 Aralık 1995 / Oğlak
Kan grubu: AB
Ailedeki diğer üyeler: Erkek kardeş, Kız kardeş, Anne, Baba
Doğumunu haber veren rüya: Babam bir ejderha ile bilardo oyunu üzerine iddiaya girmiş ve kazanmış; ejderha babama sihirli bir inci vermiş, o incinin içinden de ben çıkmışım.
Gittiği okullar: BiSa 4 Anaokulu - ChangNam İlkokulu - Keochang Ortaokulu - Kore Sanat Lisesi - Global Cyber Üniversitesi
Kişiliği: Neşeli ve şakalaşmayı sever. Biriyle arkadaş olduktan sonra, sevgimi sürekli dışa vururum, hiç içimde tutmam. ( Bir sürü arkadaşım olmasının sebebi bu ); ince düşünürüm.
Hobileri/Yetenekleri: Oyunlar, şarkı söylemek, arkadaşlarımla sohbet etmek ( takılmak ), seyahate çıkmak, film izlemek/oyun oynamak, saksafon ( Bildiğim birkaç sihirbazlık numarası var ama pek iyi değilim )
Alışkanlığı: Neşeliyken 'Anne!' derim ve 'hadi gidelim!' lafını çok kullanırım.
Hayat felsefesi: Ne ???
Şarkıcı olmasına neden olan şey: 5. yada 6. sınıftan beri hep şarkıcı olmak istemişimdir ama hayalimin gerçekten şarkıcı olmak olduğunu saksafon dersi alırken anlamaya başladım. Sonra elemelere katılarak dans okuluna kaydoldum.
Pişirmede iyi olduğu yemek: Ramen.
En sevdiği yemek: Et, patatesli pankek, haşlanmış mandu, sebzeli noodle, soya fasulyeli yengeç.
En sevdiği film: You are the Apple Of My Eye, Leon, If Only
En sevdiği spor: Basketbol, bisiklet sürmek!!!
En sevdiği takma ad: Havalı çocuk, harika çocuk
Son zamanlarda koleksiyonunu yaptığı şey: Kıyafet, ayakkabı, şapka, takı türü aksesuarlar.
Yakın ünlü arkadaşları: Yok.
Katılmak istediği varyete şovlar: Hepsi. Bana hepsi uyar!!!!
Genellikle/ En sevdiği giyim stili: Genellile takılarla zenginleştirdiğim doğal ve gündelik bir giyim tarzım var.
İdeal Tipi: Benim eve getirdiğim parayı idareli kullanacak, ben savurganlık yapınca beni dövecek; evden önce bir araba alacak; aile için her şeyi yapmayı göze alacak, onlar için her şeyini verebilecek bir kız.
Yapılacaklar listesindeki 3 şey:
1. Ailecek bir tatil. -Aileme söz verdim.
2. En az 3 çocuk, iyi bir baba olabilirsem 5
3. Soonshim'i evlendirmek.
BTS'in En Harbi Adam sıralaması ve nedeni:
( üyelerin fotoğraflarından bir adam oluşturmuş )
-Komutan Rap Monster - Lider
-Sağ Kol Suga - İkinci Lider
-Sol Kol Jin - İkinci Lider
-Vücut J-Hope
-Sağ Bacak Jimin
-Sol Bacak Jungkook
-En Önemli Kısım V
V'nin hayranlara sormak istediği soru: Beni Beğeniyor musunuz ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BTS Hakkında
De TodoBu kitap BTS'İ tanıtan bir kitaptır. Heyy sen evet sen BTS'İ merak ediyosan bu kitabı okumaya ne dersin