BTS (Bangtan) Hakkında Sevimli Gerçekler

6.7K 29 6
                                    


1- Jin sık sık pembe giymediğini söylemiştir

2- J-Hope , iş el yazısıyla ilgili birşey olduğundan Jin'in iyi olmadığını söylemiştir 

3- Önceden Rap Monster hızlı yazdığı için okulda ödül almıştır

4- Jimin asla yalnız olmadıklarını çünkü ARMY'lere sahip olduklarını söylemiştir

5- J-Hope'un tarzı olan renk yeşil'dir

6- Rap Monster insanların istedikleri ve sevdikleri şeyler için mücadele etmesini istediğini söylemiştir. 

7- Jungkook önceden utangaç olduğu için önündeki ARMYlerle göz teması kuramadığını söylemiştir. Şimdiyse ARMYlerle daha fazla göz teması kurup performans sergilerken daha fazla eğlenmeyi planlıyor. 

8- Jin dans ederken zorlanıyorsan vazgeçmemeni söylemiştir. "Bende hala dans ediyorum o yüzden vazgeçme." demiştir. 

9- . Suga danslarına cover yapacak insanlara danslarının zor olabileceğini söylemiştir. Ayrıca onların danslarıyla meydan okurlarsa nefessiz kalacaklarını BTS'in zor dans programları olduğunu fark edeceklerini söylemiştir.

10- BTS'in ana parçası için üyeler bir ay boyunca pratik yapıyor. Devam parçası içinse yalnızca iki gün pratik yapıyor

11- BTS bir günde 10 saat pratik yapıyor

12- Suga, BTS'in güçlü noktasının yaptıkları müzik olduğunu düşünüyor.

13- Jungkook, BTS'in görünüş sıralamasında 6. sırada olduğunu düşünüyor. 

14- Jungkook yorgun olduğunda kendini motive etmek için, "Mutluyum.", "Dans ederken iyiyim.", "Yapabilirim." sözlerini söyler. 

15- Jin, dans etmeye uzun süre devam ederse dans yeteneğinin kademe kademe daha da kötüleştiğini hissediyor. 

16- Üyeler Suga'nın yemek yedikten sonra kendi pisliğini toplamadığını onaylamıştır. "Çocuklar hadi temizleyelim." deyip kaybolur.

17- Üyeler Suga'nın grubun üçkağıtçısı olduğunu söylemiştir. Suga'nın kendini savunması ise söyle olmuştur: " Birilerini kandırmaya çalışmıyorum. Yalnızca bu zor hayatta nasıl yaşanacağını biliyorum." 

18- BTS'e en çocuksu üye sorulduğunda üyeler Jin'i göstermiştir. Hemen kendini savunmuş ve genç üyelerle daha iyi anlaşabilmeye çalıştığını söylemiştir. 

19- BTS bir keresinde debut resimlerini gördüklerinde Jimin J-Hope'a, debut fotoğraflarında katil gibi göründüğünü söyleyerek takılmıştır. 

20- Jimin Busan'dandır ama orada yalnızca iki defa denize gitmiştir. Başka yerlerdeki denizlere gitmeyi tercih ettiğini söylemiştir. 


BTS HakkındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin