BAŞARININ TADI

111 6 1
                                    

Başarı öyle bir şeydir ki.Onu bir kere tadan onu bir kere yaşayan her zaman tatmak herzaman onu yaşamak isteyecektir.

Ressamın resim yapmaktan, sesi güzel olan bir sanatçının şarkı söylemekten haz alması gibidir,Başarının tadını almak.

Fakat başarıyı ancak yaşayan bilir,o tadı ancak tadan bilir.

Çok sevdiği bir yemeği yemekten nasıl mutlu olur bir insan.Bazen o yemek her öğün önüme gelse yerim der.Aynen bunun gibi başarıyı yaşayan da hep yaşamak ister.

Bazen ulaşılmaz gibidir,sanki hiç olmayacak gibidir.İşte bu noktada da kişinin kendini hedefine kilitleyip yapabileceğine başarabileceğine inanması gerekmektedir.

İnsanlar alışkanlıklarının çocuğudur.

KENDİSİNİ BAŞARISIZ OLDUĞUNA ALIŞTIRAN İNANDIRAN BİR KİŞİYİ BU DURUMDAN KURTARMAK OLDUKÇA ZORDUR.

İNSANIN KENDİ İÇİNDE MUTLAKA BAŞARABİLECEĞİNE DAİR BİR İNANÇ OLMALIDIR.

Dershanede yaptığımız denemede 90 soruda ancak 13 Net yapabilmişti öğrencimiz.Bu onun için hiç te iyi bir başlangıç gibi gözükmüyordu.Fakat kendisine olan inancını kaybetmemesi ve öğretmenlerinin yoğun motivasyonuyla öyle bir başarı yakaladı ki inanın hepimiz şaşırıp kaldık.

"MERMERİ DELEN SUYUN GÜCÜ DEĞİL SÜREKLİLİĞİDİR"

Hiç pes etmedi öğrencimiz,hep çalıştı.Ve sene sonunda yapılan sınavda 90 soruda tam 78 net yaptı.

Neydi o öğrencimizi 65 net birden yükselten gelişme.Nasıl oluyordu da başlangıçta bu kadar gerilerdeyken çoğu arkadaşını geçebiliyordu.

UZUN MARATONLARDA YARIŞA HIZLI BAŞLARSANIZ TEZ YORULURSUNUZ.ÇOK YAVAŞ TA BAŞLAMAMALISINIZ.TEMPONUZU DENGEDE TUTARAK İYİ AYARLAMALISINIZ.

ANCAK MARATONUN SON DÜZLÜĞÜ DENİLEN ÖRNEĞİN 10 BİN METRE KOŞUSUNUN SON BİN METRESİ ÇOK ÇOK ÖNEMLİDİR.İŞTE ORADA YARIŞA NASIL BAŞLADIĞINIZDAN ÇOK SON ANDA YAPTIĞINIZ ATAK ÖNEMLİDİR.SON DÜZLÜĞÜ OLANCA GÜCÜNÜZLE HİÇ PES ETMEYİP YILMADAN BİTİREBİLMELİSİNİZ.

YARIŞLAR BAŞLANGIÇTAKİ DURUMUMUZLA DEĞİL EN SONUNDA YAPTIKLARIMIZLA KAZANILABİLİR.AMA HİÇBİR ZAMAN HİÇBİR İŞİMİZİ DE SON ANA BIRAKMAMALIYIZ.

SEYİRCİ HER NE KADAR GÜZEL MAÇTI BİZİM TAKIM İYİ OYUN OYNADI DESE DE YİNE DE SKORA BAKAR SONUCA BAKAR.

Şunu asla unutmayın sınavlar yarışlar sadece sınav günü ve yarışma günü yaptıklarımızla kazanılmaz.Öncesinde yaptığımız çalışmalarla ders çalışıp uykusuz kaldığımız gecelerle ve o güne hazırlanmak için yaptığımız büyük fedakarlıklarla kazanılır.

Başarı güzeldir fakat ter kokar...

Yokuşta akıtılmayan ter inişte gözyaşına döner...

SEN DE BAŞARABİLİRSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin