İmkanın sınırını görmek için imkansızı denemek lazım...
Fatih Sultan Mehmet
DENİZE DÜŞEN DEĞİL
ÇIKAMAYAN BOĞULUR...Amacımız imkansızı mümkün. Mümkünü kolay. Kolayı da zarif ve zevkli yapmanın yollarını bulmaktır.
Dr.Feldenkrais
Yeteri kadar nedeniniz varsa, her şeyi yapabilirsiniz.
Jim Rohn
Hayattan korkmayın çocuklar; iyi ve doğru bir şeyler yaptığınız zaman hayat öyle güzel ki!
Dostoyevski
Insanoğlunun içinde uyuyan güçler vardır; kendisi bilse şaşırır. Çünkü bu güçlere sahip olduğu aklından bile geçmez. Bu güçleri uyandırıp eyleme geçirebilen kişinin hayatında büyük bir devrim olur.
Swette Marden
Harikulade şeyler. Ancak içlerindeki bir şeyin. Koşulların üzerinde olduğuna inanma cesaretini gösterenler tarafından yapılmıştır.
Bruce Barton
Hayat bir bisiklete binmek gibidir. Pedalı çevirmeye devam ettiğiniz sürece düşmezsiniz.
Claude Pepper
Ya ümit sizsiniz, ya da ümitsizsiniz. ("Çaresizseniz, çare sizsiniz!" seklinde bir versiyonu da yapıldı.)
Behçet Necatigil
Umutla yolculuk etmek. Gidilecek yere varmaktan çok daha güzeldir.
Robert Louis Stevenson
'Kendi omzuna tırman; başka nasıl yükselebilirsin ki!
Nietzche
Aerodinamik yasalarına göre tombul ve tüylü arının uçamaması gerekiyordu. Herhalde bunu ona kimse söylemedi ki uçuyor!
Bir Anne
Bir işi doğru yapmak. Niçin yanlış yapıldığını açıklamaktan daha az zaman alır.
Henry WodsworthDualarınıza dikkat edin. Gerçekleşebilirler.
Emerson
Uğraş. Didin. Düşün. Ara. Bul. Koş. Atlı. Bağır. Durmak zamanı geçti çalışmak zamanıdır.
Tevfik Fikret
Istatistikler ne derse desin. Her durumda başarıya giden bir yol vardır.
Bemard Segel
Insana olanlar değil. O insanın içinde olanlar önemlidir.
Louis Mann
Olumsuz düşünen kişi. Çiğ bir yumurtayı bütün halde kabuğuyla yutmuş bir adama benzer. Yumurtanın kırılacağı korkusuyla hareket edemez, civciv çıkacağı korkusuyla da hareketsiz duramaz.
Rus Atasözü
Üşenme. Erteleme. Vazgeçme.
A.Fuat Başgil
Yalnız işsiz olanlar değil. Daha iyisini yapabilecekken yapmayanlar da başı boştur.
Sokrates
Batan güneş için ağlamayın; yeniden doğduğunda ne yapacağınıza karar verin.
Dale Camegie
Başarı azim gerektirir. Azim ise irade. Bazı hedefler. Başarısız olmaya da değer. Gerçek başarı. Başarısız olma korkusunu yenebilmektir.
Paul Sweeney
Peşlerinden gedecek cesaretiniz varsa; bütün rüyalar gerçek olabilir.
Walt Disney
Büyük işler sanki hiç ölmeyecekmiş gibi çalışmakla başarılabilir.
Vanvenarues
Yapılırken heyecan duyulmayan işler başarılamaz.
Emerson
Ne düşünürsek oyuz. Biz her neyse<, düşüncelerimizden doğar. Düşüncelerimizle dünyamızı yaparız.
Budha
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEN DE BAŞARABİLİRSİN
RandomBU KİTAP YÜKSEK MOTİVASYON İÇERMEKTEDİR.LÜTFEN OKUMAYA BAŞLAMADAN ÖNCE ÖĞRENCİYSENİZ EN SON ALDIĞINIZ PUANLARI,NETLERİ BİR KENARA TARİHİYLE BERABER NOT EDİNİZ.ÖĞRENCİ OLMAYIP HEDEFLERİ OLAN VE MOTİVASYONA İHTİYACI OLAN BİRİYSENİZ HEDEFİNİZİ BİR YERE...