Untitled Part 10

143 1 1
                                    


След като прочете това, Харазал се просълзи,обърна се на север и изговори две думи на непонятен език като размахваше ръцете си.

Писмото засвети и започна да променя формата си.Сякаш от нищото се появиха две ръце и задърпаха Харазал и Рай в непрогледен мрак.

-Къде сме?-Извика Рай изплашено.

-От това се боях в Пангра сме.

-Пангра?

-Да Пангра мястото на Стрелките на Поличбите а й също храм на деветоръката Махия.Бяхме привикани.

Изведнъж всичко се освети и пред погледите на Харазал и Рай се откриха два трона и една огромна порта.На единия от троновете седеше леко прегърбен мъж с огромни очи.

-Вие бяхте привикани от Деветоръката Махия господарка на подземния и надземния свят.

В този момент портите се отвориха и една огромна ръка се стрелна към Харазал и спря пред лицето му, на нея бяха изписани думи на мъртъв език:Харазал зачете.

-Аз Деветоръката Махия знам защо си дошъл ти търсиш цветето Хипарисис най-рядкото растение расло на тая земя.За да го получиш обаче трябва да минеш три изпитания,ако успееш и трите да преминеш тогава ще спасиш своя брат. Аз съм го поставила в капсула която го подържа жив, но е ранен и няма да мога да го подържам дълго време. Ако приемаш условието постави ръката си върху моята.

Харазал без да се колебае притисна ръката си до нейната.Изведнъж сякаш из под земята се появиха  три камъка и една огромна сфера. В сферата той съзря Хипарисис Галантонис най-рядкото и трудно откриваемо цвете в целия познат свят. В залата се разнесе гласът на Махията:

-Пред теб са трите камъка на поличбите. Когато приключиш с изпитанията и трите ще паднат и сферата ще се отключи.

-Първото ти изпитание е да отидеш до Галос и да хванеш Ризонис.По-пътя ще срещнеш Фаладемирис. Той ще ти помогне ще го познаеш по бялата брада и амулета на върховната цялостност-той представлява малък кръг със стрела издълбана върху него. Има и още едно нещо дай си ръката.

Харазал си подаде лявата ръка и усети адска болка в нея

-Това ще те пази - Каза Махията

-А сега върви!

И неусетно Харазал и Рай се озоваха пред портите на Галос.

-Сякаш беше сън-каза Рай

-Пангра е подземно царство нали?

Харазал го погледна и вдигна лявата си ръка

-Пангра е междупространствен остров чийто предназначение е да пази равновесието в света.Той не е нито на земята нито под нея той е по-средата.

-А това което Махията ми остави на ръката е Антрекарис който ще ми позволява да използвам съвсем малко от магията в мен,понеже вече съм стар.

- Антрекарис-Повтори Рай

-Да Антрекарис-Повелителят на петте кръга на които символизират земята,водата,огъня,светлината и тъмнината.

-Аз като повелител на земята пазех дълго Райс и през осемте.......

Изведнъж пред погледите на Харазал и Рай се издигна черна сянка и се насочи към тях.

-Вие трябва да сте Харазал Миназа и Рай Озе.

Аз съм Фаладемирис- вожд на Агларите от непристъпната планина Деветоръката Махия се свърза с мен в съня ми и ми каза за вашето пристигане и за вашата сделка. Аз с радост ще помогна.

-Благодаря ти ,вожде на Аглар но бих искал да пристъпим към откриването и залавянето на Ризонис.

-Така да бъде, но нека да отидем на по-спокойно място и да разкрия местонахождението на Златния Феникс Ризонис.

Фаладемирис се издигна и над него се появи черна дупка. Около дупката имаше златни пръстени подредени в кръг.Всеки пръстен отразяваше светлината идваща от Сигмон -златната планета на оните.

 Той повдигна Харазал и Рай и ги понесе към черната дупка.Рай затвори очи.

Когато ги отвори пред него се разкри картина нечувана и невиждана.Огромни планини в подножието на който имаше големи дървета дом на мърмите.Мърмите бяха миролюбив народ съхранил своята цивилизация с векове.Навътре в  дървото се издигаше Нагализ дворецът на Мърмите с главнокомандващ Рют.Мърмите по форма пличаха на малки бели маймунки с одължени предни крайници и с широки очи те по цял ден се прехвърляха от дърво на дърво.

Рют слезе от дървото и посрещна Харазал и Рай.Той беше с дълга мантия извезана с ярки звезди.Леко приведен и носещ огромен скиптър.

-Златното кълбо никога не лъже,то ми каза,че ще дойдете но усещам,че във вас е впита огромна мъка.Аз като пазител на Нагализ ще се опитам да ви помогна.












-


Зарайс1Where stories live. Discover now