Untitled Part 14

37 2 0
                                    

В това време в двореца на Ризонис-Изквит.Пред двореца се бяха събрали трима души наметнати с качулки и черни роби.Един от тях заговори.

Афлаг докладвай-Гласът беше дълбок

-Орлите се върнаха.-Гласът говореше през зъби.

-И?-Гласът ставаше все по дълбок и плътен.

-Съобщиха ни,че са забелязали дете и маг в северната част на Аглос(Гората на Изквит)-

-Маг?-

-Да пратим ли след тях химерите ?-Последва хихикане

-Не още е рано за тях-

-А как върви строежа на Купола.

-След две луни ще ни се достави Адамридия.

-И колко искат за него-


-Искат един роб и жезъла на плодовитоста.

-Слез и избери един от безполезните твари.

-Както заповядаш Хивридос.-

Тогава изпод него се издигна огромна стъклена врата. Първият магьосник свали качулката си , притисна челото си и отам извади един малък железен ключ.Вторият магьосник взе ключа и каза -„Арскриза„ и ключа влезе в също толкова малка пролука във вратата.Тя се отвори с трясък и от вътре започнаха да се чуват шепоти.

-Бъдете нащрек-каза Първият-и над ръката му се появи синьо кълбо.

Араменон влез -каза Първия


-Араменон свали качулката си се откри едно обезобразено лице цялото в рани.На челото си имаше хикс.Той понечи да влезе през врата но усети адска болка в главата си.Един глас заговори.

-Обърни се-каза гласът

-Араменон се обърна и очите му засветиха.

-Убий ги-пак заговори гласът.

Араменон стоеше наведен а очите му продължаваха да променят цветът си.

Араменон не му позволявай да вземе контрол борисе.

Изведнъж Араменон се измя високо.

-Да се боря а-каза Араменон и очите му придобиха черен цвят.

-Ами ако неискам....Ами ако ми харесва ...да ме боли.-Араменон бръкна в мантията си и от там извади една малка кама и си отряза единия пръст.

Пръстът падна на земята и вместо кървене от там на струйки започна да се стича тъмна течност.

-А сега е ваш ред каза Араменон и затвори ръката си.Над нея се образува огромен син кръг.Кръгът започна да се увеличава.От основата му бавно тръгна тъмна материя и постепенно обзе целия кръг.

Афлаг понечи да използва магия но Хивридос го спря.

-Някъде навътре в него се крие още Араменон неможем да се бием.каза Хивридос.

Но точно тогава от кръга се стрелна тъмна топка и удари Афлаг.Той замръзна и малко след това се строполи мъртъв.

-Араменон-викна Хивридос и побягна към Араменон

Кръгът около Араменон беше плътен и обвид в черна материя,но Хивридос все пак успя да влезе.В кръга кислорода намаляваше и Хивридос се олюля.

-Хахаха какво става Хивридос сега не си толкова могъщ-каза Араменон подигравателно.

-Араменон чуй ме бори се.-Задъхано каза Хивридос.

-Казах ти Араменон го няма той е заключен в собственото си тяло и няма сила която да го освободи.


Хивридос с мъка се изправи и около него спираловидно се завъртя син вятър.

-Амрада кмрида сергисол дел гласар-каза Хивридос и над Араменон се появи черна дупка и започна да го засмуква.



В това време край Ориола.






-




-


-

-









Зарайс1Where stories live. Discover now