Κεφ 14

113 10 0
                                    

25 Δεκέμβρη 5:20 π.μ

"Την εκανα να πονέσει ρε Ηρω" μου εξομολογήθηκε ο Δημητρης. Ακομα ο ήλιος δεν ειχε κανει την εμφανιση του. Το μονο θεμα που άκουσε η θαλασσα αυτη τη βραδια ηταν η Λυδια.
Ειχα να δω τον Δημήτρη αρκετα χρονια. Πολλα βραδια θυμόμουν την παιδική μου ηλικία και παντα υπηρχε και αυτος μεσα. Ο καλυτερος μου φιλος ηταν παντου.
"Ρε Μητσο, σκατα τα καναμε"
Με πηρε αγκαλια. Ποσο μου ειχε λείψει αυτη η αγκαλια. Η αγκαλια του καλύτερου μου φίλου.
"Ο Νίκος;" Ρωτησε.
"Τι, δεν εχετε μιλησει;"
"Οχι ηξερα πως θα εφευγε ταξιδι, αλλα μονο αυτο"
"Και πως..." Δεν προλαβα να σινεχιςω τα λογια του με διέκοψαν.
"Μη σε νοιαζει" ειπε και με σηκωσε απο τον βράχο.
Πηγαμε στο ξενοδοχείο και ανεβηκαμε στο δωματιο.
"Μητσο" ειπε έκπληκτα ο Νίκος καθως ατσαλα ακουμπησε εκεινο το καφε τετράδιο στο κρεβατι. Αφου αγκαλιάστηκαν ξαπλωσαμε στο κρεβατι.
"Γιατι δεν κοιμόσουν;" Ρωτησε ο Μητσος τον Νικο.
"Δεν ειχα πολυ ορεξη" απαντησε ξερα"
Βολευτήκαμε καπως στο διπλο κρεβατι και κοιμηθήκαμε.

12:20 μ.μ
Ενιωθα ενα βάρος στα ποδια μου και υπέθεσα πως ο Μητσος εκανε το αγαπημενο του πραγμα. Άπλωνε παντα τα ποδια του πανω στα δικα μου. Κοιταξα την ωρα και απαντησα σε καποια μηνυματα για καλες γιορτές.
Καταφερα να σηκωθω διχως να τον ξυπνησω και εκανα ενα ντουζ.
Οταν βγηκα ο Νικος ειχε ειδη ξυπνησει και εκανε το πρωτο του τσιγαρο.
"Καλημερα" ειπε ξερα και χαμογελασα. Ντύθηκα και εκατσα μαζι του. Δεν ειχε καποια λεπτα που εκανε την εμφανιση του ο Μητσος.
"Καλα Χριστούγεννα" ειπε εύθυμα και μοίρασε απο ενα φιλι στον καθένα. Ηταν τα πρωτα Χριστούγεννα που ημουν μακρια απο φιλους και οικογενεια.
"Θελετε να παμε να φαμε;" Πρότεινε ο Μητσος και ετσι εγινε.
Τα περισσοτερα μαγαζια ηταν γεμάτα λογω ημέρας αλλα τρια ατομα καταφεραμε να βρουμε. Αφου παραγγειλαμε τα αγορια έβγαλαν και έστριψαν ενα τσιγαρο.
"Θα με φυλοξενισετε ε;" Ρωτησε ο Μητσος και Γνεψαμε και οι δυο καταφατικά.
"Θα ερθει και ο Στέλιος την πρωτοχρονιά" δηλωσε.
Ο Στέλιος ηταν ο τρίτος της παρεας. Απο τοτε που θυμαμαι τον εαυτο μου αυτοι οι τρις ηταν μαζι παντα. Χωρίστηκαν μονο μια φορα, υστερα απο τον χωρισμό του Μητσου και της Λυδιας, που ο Μητσος αποφάσισε να φυγει.
"Σκεφτομαι να παω Αθήνα για την πρωτοχρονιά. 2 του μηνός θα ξανα ερθω για να τελειωσουμε  με τις συνεντεύξεις" ειπα και η έκφραση του Νικου αλλαξε.
"Γιατι;" Ρωτησε.
"Γιατι θελω να ειμαι με τα παιδια"
"Ε και;"
"Τι ε και. Σε δυο μερες θα ξανα ερθω" ειπα και ρούφηξε μια τζουρα απο το τσιγαρο του.
"Καλα Χριστούγεννα λοιπον" ειπε ο Μητσος και σηκωσε το ποτήρι της μπύρας του.

Ενα τσιγαρο δρομοςDonde viven las historias. Descúbrelo ahora