Herkese, merhaba.
Uzun zamandır Wattpad'de yoktum, daha doğrusu aktif değildim, bu yüzden birçok mesajın biriktiğini gördüm. Mesajların genel içeriği de Töre'nin kitap olup olmayacağı hakkındaydı.
Arkadaşlar, Töre Allah'ın izniyle kitap olacak.
Şimdilik bir zaman vermek istemiyorum.
Gecikmesinin nedeni ise büyük sorunlar yaşamamdı. İki ay önce büyükbabam vefat etti, ondan önce de onun sağlık sorunları vardı. Cidden, kendimi hayatımda bu kadar üzgün ve çaresiz hissettiğim bir anın daha olduğunu hatırlamıyorum. Bu yüzden uzun zamandır yazamadım. Tabii bunda derslerimdeki yoğunluğun da payı vardı.
Bu aralar Töre'yi baştan düzenliyorum. Lütfen, bana kitapta beğenmediğiniz, size saçma gelen, sizin doğru bilipte benim yanlış bildiğim şeyleri, burası değişse iyi olur, burasını çok kötü yazmışsın, yani kısacası Töre'yle ilgili eleştirilerinizi buraya yazar mısınız?
Bir de bu ara yeni bir kitaba başladım, tek tük yazıyorum ana eğer ilgi görürse devam edecek. Kitaba profilimden ulaşabilirsiniz.
Whatsapp grubuna katılmak isteyenler bana facebook, instagram veya twitterden ulaşıp numaralarını atsınlar;
Facebook: Aycannur İnce.
Instagram: @aycannurince.
Twitter: @aycannurnce.Wattpad'den katılım kabul etmiyorum. Herhalde bu, üç sosyal ağadan birine üyesinizdir.
Bana önerebileceğiniz kitaplarınız varsa çok sevinirim. Bu ara kitap okumaya çok ihtiyacım var.
Töre'nin Facebook sayfası: Töre - Aycannur İnce.
Son olarak bir şey sormak istiyorum, Gediz Üniversitesi'nden olan var mı?
Her şey gönlünüzce olsun, sizleri seviyorum, hoşça kalın...
-Aycannur İnce.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Töre
General FictionBerdel magduru iki genc ve onlarin hikayesi! Gercek ailesinin Mardinli oldugunu ogrenen ve onlarin zoruyla Mardin'e gelen Masal ile, Amerika'da okulunu okuyorken berdel olmasi gerektigi icin Mardin'e donen Selim'in hikayesi.