Veda Notu

86.9K 2.1K 199
                                    

Evet, kaderde Töre'nin veda konuşmasını yapmakta varmış :)

İnanın, sanki kitabı yazmaya dün başlamışım gibi geliyor. İçimde hala aynı heyecan var. Töre'yi Wattpad'de yayınlamaya başlayalı neredeyse 9 ay olacak. İlk bölümü yayımladığımda kitabımı kimsenin okumayacağını düşünmüştüm. Başlarda 300 kişiyken bir anda 1000 kişi oldu ve ben buna bile inanamazken zamanla 8,5 milyona kadar yükseldi. Bunu hayatta tahmin edemezdim. Bunun için size minnettarım.

Bu arada Töre'nin kitap olmasını isteyenlere söylüyorum, bir yayınevinden teklif geldi ama adı hiç duyulmamış olduğundan dolayı kabul etmedim. Güvenemedim. Ki ben Töre'nin kitap olacağına inanmıyorum, umarım diğer hikayelerim olurlar. Bu konuya açıklık getirmek istedim, mesajlarda genellikle bu soruluyordu.

Sevgili okuyucularım, iyiki varsınız ve iyiki benim yanımda oldunuz. 9 ay içinde yaşadığım bazı zor anların üstesinden sizin desteğiniz ile geldim. Eğer siz olmasaydınız, Töre'nin bir anlamı olmazdı ve ben bu notu bile yazamazdım. Bundan dolayı, 88 bölümdür benin yanımda olan tüm okurlarıma sonsuz teşekkürlerimi gönderiyorum. Sizleri her ne kadar tanımasamda çok sevdim ben, umarım sizde beni bir nebze olsun sevebilmişsinizdir.

İkinci bir kitap çıkmayacak arkadaşlar ama özel bölümler gelecek. Yeni bir kitap yazmaya başlayacağım, elimde daha önce hiç işlenmemiş bir konu var. Yazın yayımlamaya başlayacağım yeni kitabımda beni yalnız bırakmayın lütfen.

Bana gelince, ben bu sene üniversite sınavına gireceğim ve sizden bol bol bana şans dilemenizi rica ediyorum çünkü buna çok ama çok ihtiyacım var.

İrtibatımızı koparmayalım diye bana bu adreslerden ulaşabilirsiniz;

Twitter: @aycannurnce

İnstagram: @aycannurnce (En çok instagramda takılıyorum.)

Facebook: Aycannur İnce

Töre'nin Facebook Sayfası: Töre - Aycannur İnce

Bu arada ben İzmir'de yaşıyorum ve eğer beni tanımak isteyen varsa Töre okurları buluşması yapmak istiyorum. İsteyenler beni Facebook'tan ekleyebilirler.

Birde Wattsap grubumuza hala katılmak isteyen varsa, bekleriz :)

Kırdığım herkesten af diliyorum :) Ben eleştiriye gelemeyen bir insanım, umarım beni anlarsınız.

Sizleri çoooook seviyorum birtanelerim! Beni sakın unutmayın tamam mı? Ben sizi hiç unutmayacağım...

-Aycannur İnce.

TöreHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin