Melis Beren ADA;
Ada kolejinde okuyor. Babasi büyük bir iş adamı. Annesi tam bir moda ikonu. Annesi ile arasında özendirecek bir ilişki var. Babasından korkan ama onu canından çok seven bir kız o. Yumurtadan nefret ediyor. Tam bir jelibon düşkünü. Özelliklede haribo. . . . Çok cesur, asi gibi görünsede içinde çok korkak ve duygusal bir kız. Makaj yapmaktan nefret eder. Ve annesinden bu yüzden çok azar yer. Hiçbir iste yereneği yoktur. Bir şey dışında. . . .
Koyu bir Barcelona fanatiğidir. Futbol oynamaya bayılır. En sevdiği hobisi müzik açıp kitap okumak.Tambir Batman aşığı.Doruk ATEŞ:
Sinir bozucu küstah bir insan.Ama bir okadarda tatlı.Annesiyle arası baya iyi. Annesi hayattaki tek varlıği.Babasına gelirsek babasıyla arası küçükükten beri iyi değil.Bir abisi var. En sevdiği yemek iskender.Tam bir futbol aşığı,koyu fenerli. Hobileri canlı maç izlemek, arabalar, sosyal medyada foto paylaşmak. Hande diye bir kıza aşık. Onun için canını bile verebilir. Gitar ve bateri çalıyor.3 dil biliyor.
Babası iş adamı. Bu yüzden cok disiplinli bir adam ( neden bilinmez sadece oğluna karşı ). Annesine gelirsek modacı. Oğlunun giyimine çok özen gösteren ilgili bir anne . . .Damla Yıldırım;
Melisin kankası. Elbise ve ayakkabı aşığı. Alışveriş yapmak onun en büyük tutkusun. Çok kırılga bir insan. Çok duygusal, ağırbaşlı, birazda küfürbaz. . . .
Oda Ada kolejine gidiyor. Melisin sıra arkadaşı. The 100 hastası tıpkı Melis gibi. Melisle sıkıldıklarında pijama partisi yapar ve bu diziyi izlereler.Ve son olarak aptal bir kardeşi var. ....Emre Kılıç;
Kızlararla çok ilişkisi oldu. Ama biri onun için ayrıydı. Ama onu terk etti..
Doğal sarışın . Doruk gibi tam bir fener fanatiği. Komik bir kişiliğe sahip bir insan .Gitar çalmayı çok seviyor. Doruğun sıra arkadaşı. ....