Multide Melis'in arabası var
Saatlerdir kapıda Damla'nın gelmesini bekliyorum.Eminim yine süsleniyordur.Ben hiç böyle şeyleri kafama takmıyorum. Ne gerek var makyaja falan ,bence çok gereksiz birilerine kendimi beğendirecem diye güzel yüzümü mahfedemem açıkçası. Kızlar bir söz vardı ımmm.
"Pırıl pırıl gözlerine değil,götüne başına bakan adamı seversen ; Bıcır bıcır bir aşk değil ,çatur çutur bir ilişki yaşarsın."
Damla'nın sesini duymamla birlikte yüzüme ciddi bir ifade takındım.
"Kızım saatlerdir seni bekliyorum ,ağaç oldum burda nerde kaldın ?"
bana küçümser bir bakış attı
."Nerde olabilirim Meliscim .Saçlarımı yapmam biraz uzun sürdü.
Hatırlatırsam bugün okulun ilk günü ,keşke sende biraz makyaj yapsaydın biraz kendine bak be kızım ya"çok komik bu kız ya
"Damla benim makyaj yaptığım nerde görülmüş hem beni sevecek kişi böyle doğal halimi sevsin "
deyip kolundan çekiştirip arabaya sürükledim . Bu gün arabayı Damla kullanacak . Damla sürücü koltuğuna geçti bende yanındaki koltuğa oturdum .
"Annem cezayla ilgili hiç bir şey söylemedi sen birşey biliyormusun?"
ben ceza vereceklerini hepten unutmuşum ya
"Bence okadar ağır bir ceza vermezler zaten suçsuz olduğumuzu az çok biliyorlar sonuçta artık alıştık cezalarına bağımlılık yaptı."
gülerken arabayı sürmeye devam ediyordu.Bende güzel bir Duman şarkısı açtım (multide var) ve bağırarak söylemeye başladık.
Aslında arba sürmek eskiden en büyük tutkumdu . Hatta ehliyet alacağım günü dört gözle bekliyordum.
Ama ehliyetimi aldıktan kısa bir süre sonra kaza yapmıştım .Bu yüzden araba sürmekten biraz korkuyorum.
Damlayla okula giriş yaptığımızda arbayı park edip okula giriş yapmak üzere arabadan indik. Okul eski okulumuza göre daha gösterişliydi .
Ama yinede o kadar dikkatimi çekmedi. Damlaya baktığımda yüzünde bor sırıtışla çocukları kesiyordu. Dakka bir gol bir Damlaya alkış lütfen .
Damla'nın kolundan çekip okula doğru sürüklemeye başladım .Okuldaki kızlar bize öldürecek gibi bakıyordu.
Erkeklerin ise salyaları akıyordu resmen . Evet bazen iğrençleşebiliyorum kusuruma bakmazsınız artık yabancı değiliz
🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
Koridorda yaşça bizden küçük olduğunu tahmin ettiğim çocuğa müdürün sınıfını sordum. koridorum sonu dediğinde Damlayla yürümeye başladık .Okul tahmin ettiğimden baya bir büyük müş .
Müdür odasının kapısına geldiğimizde kapıyı tıklattık .
"Gel"
diye ses duyduğumuzda Damlayla içreiye girdik.
"Merhaba hocam biz olkula yeni transfer olduk ama "
Müdür bize gülmsedi
"Siz Melis 'le Damla olmalısınız ,okulumuza hoş geldiniz "
okul müdürümüz iyi birine benziyor işallah öyledir . İkimizde başımızı salladık. Müdür memnun olmuşçasın
"Melis sen 12C Damla sende 12D de sin anlaşıldımı"
Bizi ayrı sınıflaramı ayırmıştı ama ben Damla'sız naparım ya .Damla bana yalvarırcasına baktı kızım bir el at gibi dayanamadım
"Hocam bizi aynı sınıfa alsanız olmazmı?"
müdür başını salladığında
"Kızlar çok üzgünüm ama anneleriniz böyle istedi ve ben onların dediklerini yapmak zorundayım böyle anlaştık"
ahh anne ya tahmin etmeliydim . Bu kadar ileri gideceklerini hiç düşünmezdim . Müdüre teşekkür edip odadan ayrıldık. Bakalım Damlayala başımızı daha neler gelicek........
Oy ve yorumlarınızı bekliyoruz sizi çok seviyoruz. 💟💟💟💟