Multide Melis ve Damal'nın kayıt oldukları okul var
Sınıfa girdiğimde tüm gözleri üzerimide hissettim.Heycanlanma,heycanlanma,heycanlanma . Off duygularımızı neden kontrol edemiyoruz ki .
En iyisi boş bir sıra bulup oturmak diye düşünüp pencere kenarında bir sıraya oturdum . Dersin başlamasına yarım saat vardı.
Sanırım sınıfça çok erken geldik. Ama ilk günden geç kalmayı kim ister ki?
Sınıftakileri incelerken eski sınıfım geldi aklıma ,çok başarılı bir sınıf olmasakta sınıftakiler iyilerdi . Gerçi Hande ve grubunu saymazsak.
Yanıma birinin oturmasıyla düşüncelerimden kurtulup o yarafa döndüm .Yeni biri geldi sonuçta ,geç bile kaldınız...
"Selam ben Rüveyda "
çok sevimli birine benziyordu .Hafif makyaj yapmıştı ama olsun pek belirgin değildi sonuçta .
"Selam ben de Melis tanıştığımıza sevindim"
Sormaktan çekindiği bir şey var gibiydi .
"Hımm ... şey dönemin ortasında kayıt yapılmıyor diye diye biliyorum ama"
acaba annemgil nasıl kayıt yaptırdılar bunu bir ara annemgile sormak için aklımın köşesine bir not yazdım .
"Hiçbir fikrim yok açıkçası "
deyip önüme döndümüm Rüveyda da konuşacak birşey bulamamış olacakki
"Bir ihtiyacın olursa her zaman yardım ederiz hadi görüşürüz . Kızlar beni bekler "
diyip yanımdan ayrıldı.Mesaj sesini duyuna irkildim .Damla dan mesaj gelmiş
Gönderen : JELİBONUMM
"Sınıfın nasıl ,benim başıma gelmeyen kalmadı . Sen ne yaptın sınıfta taş ya da meteor varmı? Şöyle en kaslısından :-)"
Gönderilen: JELİBONUMM
"Tenefüste anlatırım .(Sakın mesaj atma!)"
Tiplere hiç bakmamıştım .Sınıfta ki erkekleri incelemeye başladım.Aslında çoğu yakışıklıydı ama pek kaslı olanı yoktu.Bazıları da yeni başlamış gibi duruyor.
Ben bunları düşünürken önümdeki sıraya vurulduğunu gördüğümde kısık sesle küfür ettim.Daha ne olduğunu anlayamadan bir emir aldım.
"Kalk sıramdan "
bana emir veren kişiye döndüğüm de küçük bir şok geçirdim.Bu AVM de gördüğüm odunundu . Beni tanımamasını umuyordum.
"Ben geldiğimde kimse yoktu ,bu arada kendine yeni sıra bul."
Güldü ama hiç de içten bir gülümseme değildi .
"Baban gelse kalkmam bu sıradan . Unutmadan bu gün biraz daha hırçınsın herhalde"
Ne yani beni hatırladı mı? Onu iğrenç espirilerle gönderebilirdim belki.
"Kim gelse kaldırırsın peki?"
Yüzünü iğrenmişçesine buruşturduktan sonra
"Çok uzattın!"
Cümlesini bitirir bitirmez beni kolumdan sertçe tutup kaldırdı. Ve benim kaltığım yere oturdu.
"Başka yer yok ama !"
Cümlemi bitirmeme izin vermeden cevap verdi.
"İlgilenmiyorum"