Multi Doruk
Melis ve Damla'nın giydiği kıyafet instegramda var orda bulabilirsiniz
İyi okumalarAlarmın çalmasıyla birlikte yere uçmam bir oldu. Alarmı kapatıp güzel yatağıma geri döndüm. Tam bu sırada telefonumun alarmı çalmaya başlayınca içimden bir küfür mırıldandım. Telefonu konsoldan almaya çalışırken ne kadar eziyet çektiğimi bilemezsiniz . Sonunda telefo um elime geldiğinde o kadar mutlu oldumki...
Hemen alarmı kapattım . Gözlerim yavaş yavaş kapanırken annemin
"Melis hala uyanmadınmı kızım sen okula geç kalıcaksın "
Bağışlarını duyunca yastığımı yorganımı alıp kendimi tuvalete kitleme isteği doğdu içime . Tabi bütün planlarım suya düştü . Neden mi şimdide telefonum çalıyor off ne günah işledim ben. Ekranda jelibonumm yazısını görünce kaşlarımı çattım.
"Ne var Damla uykumu neden bölüyorsunuz arkadaş ya? Ne söyleyeceksen çabuk söyle uykum var benim"
Gerçekten çok uykum var . Dün eve çok yorgun döndüğüm için kendimi halsiz hissediyorum. Dün Damla'yla
yüzme ve spor derslerini seçtik .Ben ayrı olarak müzik oda resim dersi seçti. Yüzme ve sporda aynı sınıftayız . Bir dersi de müdür Bey saolsun seçti . Bana biyoloji Damla'ya da Kimya . Olsun bunada şükür .
Bu dersleri seçtikten sonra ben keni sınıfıma Damla da kendi sınıfına gitti. Zaten sonra pek bir şey yapmadım. Yanımda ki uyuz da yoktu kafamı dinledim.
Ama Damla durmadı ve tüm okulu gezelim diye tutturdu.Tabi ben ne yaptım tabiki canım arkadaşımı kıramadım . Bütün okulu baştan sona kadar gezdik. Neymiş merak ediyormuş. Bacaklarım koptu ya .
Kocaman okul gez gez bitmiyor. Sonunda okulun her yerini ezberlediğimde artık yürüyecek halde değildim. Zaten son bir saat kalmıştı . İngilizce dersini işleyip Damlayla eve döndük.
Eve geldiğimde direk üstümü değiştirip yatağıma kendimi attım.
"Melis kanka sana diyorum duymuyormusun beni."
Damla'yı unuttum ya
"Pardon kanka dalmışım ."
Tabi beni böyle uyandırırlarsa olacağı bu
"Melis saat kaç farkında mısın ? Tola çıktım geliyorum çabuk hazırlan"
Deyip telefonu yüzüme kapattı. Uff nasıl yetişcem ya. Kapım aniden açılınca otarafa döndüm.
Annem sinirli bir şekilde bana bakıyordu. Hemen yataktan kalktım ve ayaklarımı yere sürte sürte tuvalete gitmeye başladım . Güzelce yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım . Daha sonra odama geri döndüm . Önce gömleğimi giydim daha sonrada ultra kısa eteğimi giydim.
Havalar bayağ bir sıcak olduğu için altından çorap giyme gereği duymadım Yüzüm okadar güzel olmayabilir ama fiziğime güveniyorum.
Boy aynamın karşısına geçtim ve saçlarımı taradım . Zaten dümdüz saçlarım var bu yüzdende düzleştirme gereği duymuyorum .
Converselerimi giydim ve bağcıklarımı bağladım . Son olarakta çikolatalı parfümümü sıkıp aşağı indim.
Kahvaltıda birsürü şey vardı . Ama hiç bir şey canım istemediği için çantamı alıp annemin yanına yani masaya doğru ilerledim .
Tatlış tatlış anneme bakış atmaya başladım.
"Ne var Melis ?"
Kızını nasıl tanıyor.