Zilele au trecut si a venit ziua mea,normal, trebuia sa fie o zi oribila deoarece azi trebuia sa plecam,dar Andrei mi-a inveselit ziua,oferindu-mi un buchet mare de trandafiri rosii,florile mele preferate,si un tricou foarte dragut.M-am imbracat repede deoarece inainte sa plecam am vrut sa merg la scoala sa imi i-au ramas bun de la colegi.Ma duc la parintii mei:
-Buna dimineata!
-Neata,draga mea.
-Ma duc pana la scoala,sa imi iau ramas bun de la colegi.
-Bine, sa nu stai mult.
-Mda...
Ies din casa,putin trista deoarece din cate am observat parintii mei au uitat de ziua mea dar imi spun ca poate totusi nu e asa.Am ajuns la scoala.Intru in clasa.
-Heii,copii,ce faceti?
-Heiiii,bine.
Si incep toti sa imi cante "La multi ani!",a fost foarte frumos din partea lor,in plus cele mai bune prietene ale mele din clasa,mi-au oferit ca si cadou,o rochita foarte draguta.Le-am multumit dar a trebuit sa plec destul de repede ca sa am timp sa imi imachetez.
Ajunsa acasa,mi-am impachetat totul destul de repede,mi-am pus bagajele in masina,si m-am mai plimbat putin prin imprejurimi.Imi aminteam toate momentele frumoase petrecute aici,oamenii,totul si in curand imi dau lacrimile dar ma linistesc deoarece stiam ca nu se poate face nimic.Mai merg putin si ii vad pe Andrei si Vanesa,isi luau ramas bun.Vanesa nu se putea ori din plans iar Andrei o tinea strans in brate,abia se abtinea sa nu planga si el.
Am ajuns acasa,ne-am urcat in masina si am plecat.
Dupa 12 ore de mers am ajuns.Era un oras foarte mare si aglomerat.Am ajuns la noua casa,era foarte mare spre deosebire de cealalta,dar mult mai moderna.Imi placea casa.Mi-am ales o camera destul de mare,pe care am decorat-o dupa placul meu,iesise destul de bine.Dupa asta fiind destul de obosita m-am hoatrat sa ma odihnesc,dar venise Andrei in camera mea si am mai palavragit cred ca vreo 2 ore si dupa m-am culcat.Am adormit suparata si cu lacrimi in ochi pentru ca parintii nu mi-au zis nici macar "La multi ani!".In fine,asta probabil va fi un nou inceput.