Capitolul III

64 3 0
                                    

A doua zi m-am trezit destul de tarziu deoarece eram foarte obosita.Desi era ora 10,nimeni din familie nu se trezise inca asa ca am hotarat sa mananc singura pe terasa(aveam o terasa foarte draguta in spatele casei).Mancam cereale ca deobicei si imi verificam facebook-ul cand dintr-o data ma trezesc uda din cap pana in picioare.Am sarit ca arsa,nu stiam ce se petrece.

  -Ce naiba?

  -Vai de mine scuza-ma nu am vrut,udam florile si nu stiu ce s-a intamplat.

  -Nu stii ce s-a intamplat?Iti zic eu:m-ai udat leoarca,asta s-a intamplat.

  -Scuze,chiar nu am vrut.Imi pare rau.

-Bine ca iti pare rau.Am inceput ziua asta foarte bine.

 -Auzi,ti-am cerut scuze.Ce vrei sa mai fac?

 -Sa pleci,ar fi minunat.

-Gata plec.Oricum iti sta mai bine asa,uda.(si fuge)

 -Pleaca!!!(si arunc cu un ziar in el)

     Era minunat,acum trebuia sa fac un dus si sa ma schimb si in plus m-am si enervat.Idiotul ala mi-a stricat ziua.Am mai luat 2 guri de suc si m-am dus sa fac dus.Cat ma imbracam m-am tot gandit la ce se intamplase dimineata si mi-am dat seama ca nu trebuia sa ma comport asa,poate ca a fost din greseala si oricum nu trebuia  sa ii las o impresie proasta despre mine,fiind si noua in cartier.Ma hotarasem sa ii cer scuze imediat ce il vad.

    Dupa ce m-am imbracat si am terminat de mancat,m-am dus putin sa vad imrejurimile.Am observat ca era  un parculet foarte aproape de casa mea,ceea ce m-a incantat pentru ca imi placea sa ma plimb prin parc.Era o zona destul de frumoasa dar imi lipsea oraselul meu.Cand m-am intors mi-am cumparat o inghetata si cand sa intru in curte aud o voce.

  -Heii,vad ca te-ai uscat.

  Era baiatul de dimineata.

-Da m-am uscat.Auzi vroiam.......

-Dar eu zic ca tot iti statea mai bine uda.(si imi ia o lingurita de ingetata)

 -Mda nici nu trebuia sa ma astept la altceva din partea ta.Aceeasi impresie mi-o lasi:de nesimtit.

   -Eu?Nesimtit?Dar tu? Tu cum te-ai comprtat?

  -Pai asta vroiam sa iti spun:ca imi pare rau pentru cum m-am comportat,dar vad ca nu merita.

 Si dau sa intru in curte dar ma prinde de brat si ma trage mai aproape de el.

 -Ce dracu faci?Ia mana de pe mine.

-Dar ce printesa?Ce iti fac?

-Printesa?Esti un dobitoc,si eu care credeam ca putem fi buni vecini.M-am inselat.

 Si intru in curte,lasandu-l singur,spunandu-mi incontinuu"ce dobitoc".

Intru in casa,mama se trezise:

   -Te-ai trezit?Credeam ca esti inca in camera.

    -Da m-am trezit.

    -Ce ai patit?esti nervoasa?

 -Nuuu.Cum sa nu fiu nervoasa?M-ai despartit de tot ce iubeam,colegi,liceu,oras si m-ai adus aici unde nu cunosc pe nimeni si unde trebuie sa iau totul de la capat.Cum ai vrea sa fiu?Sa sar in sus de fericire?

 -Stiu ca iti e foarte greu dar pentru voi am facut-o,sa va fie voua bine,sa avem ma multi bani.

-Eu eram foarte multumita de cum traiam inainte,voua nu v-a ajuns.

 -Vezi ca esti nesimtita, nu iti permit.

 -Mda...

  Si am plecat in camera mea.Stiam ca am fost nesimtita,ca nu trebuia sa ii vorbesc asa dar intr-un fel imi distruse viata.Am despachetat niste haine si mi-am dat seama ca trebuie sa imi cumpar niste lucruri pe care le uitasem.Ma duc in camera lui Andrei sa vad daca poate merge cu mine dar inca dormea si nu am vrut sa il deranjez,asa ca m-am dus in bucatarie la mama.

-Ti-a trecut supararea?

 -Nu cred ca o sa imi treaca prea curand.In fine nu de asta am venit,am nevoie de niste lucruri si ma gandeam daca vii cu mine la supermarchet,nu cunosc locurile pe aici.

  -Bine oricum trebuie sa fac si eu niste cumparaturi.Asteapta sa ma imbrac si mergem.

  -Bine

Un nou inceput.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum