Jack PARKER 17 Yaşındadır. Annesi Psikolog, Babası İse Yönetmendir. Jack 1.68 Boylarında, Esmer Tenli Ve Kahverengi Saçlıdır. Jack Amerika da, California Şehrinde Yaşamaktadır.
Katy MİLLER 17 Yaşındadır. Annesi Profesör Doktor, Babası İse Okul Müdürüdür. Katy 1.67 Boylarında, Sarışın Ve Mavi Gözlüdür. Katy Amerika da, California Şehrinde Yaşamaktadır.
Lily MOORE 17 Yaşındadır. Lily 15 Yaşındayken Annesi Ve Babası Ölmüştü. Lily 1.69 Boylarında, Esmer Tenli Ve Açık Kahverengi Saçlıdır. Lily'nin İkizi Elisa Moore'dir. Lily Amerika da, California Şehrinde Yaşamaktadır.
Elisa MOORE 17 Yaşındadır. Elisa 15 Yaşındayken Annesi Ve Babası Ölmüştü. Elisa 1.68 Boylarında, Esmer Tenli Ve Kahverengi Saçlıdır. Elisa'nın İkizi Lily Moore'dir. Elisa Amerika da, California Şehrinde Yaşamaktadır.
Edward STORE 17 Yaşındadır. Annesi Spor Salonunun Müdürü, Babası İse Oyuncudur. Edward 1.68 Boylarında, Sarışın Ve Yeşil Gözlüdür. Edward Amerika da, California Şehrinde Yaşamaktadır.
Billy RAY 17 Yaşındadır. Annesinin Ve Babasının Şirketi Var. Billy 1.70 Boylarında, Sarışın Ve Mavi Gözlüdür. Billy Amerika da, California Şehrinde Yaşamaktadır.
Niall STEVE 17 Yaşındadır. Annesi Ölmüştür. Babası İse Spor Öğretmenidir. Niall 1.69 Boylarında, Esmer Tenli Ve Kahverengi Saçlıdır. Niall Amerika da, California Şehrinde Yaşamaktadır.
Taylor SMİTH 17 Yaşındadır. Annesi Profesör Doktor, Babası İse Kolej Müdürüdür. Taylor 1.67 Boylarında, Esmer Tenli Ve Açık Kahverengi Saçlıdır. Taylor Amerika da, California Şehrinde Yaşamaktadır.
ÖNEMLİ : BÜTÜN KARAKTERLER ARKADAŞTIR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macera Peşinde
AdventureDaha çok kapı açtıkça, daha çok dünya keşfedersin! Daha çok dünya keşfettikçe, daha çok kapı açılır!