NASIL BİR SEVGİLİ?

7K 248 206
                                    

KOÇ: Cok tatlıdır hemen bağlanırsın bir anda herşeyin olur yakışıklı. Maçodur sözünü dinleyeceksin. Kısa giydirtmez sana bakarlarsa ağızlarını burunlarını birbirine katar ama hoşuna da gitmiyo değildir. Terazi burcu ona en uygun olandır.

BOĞA: Odundur ama tatlıdır gidene kal demez. Kıskançtır ama gözü hep dışardadır inadına kıskandırır. Çileden çıkartır ama sahiplenir de seni. Akrep burcu ona en uygun olandır.

İKİZLER: Bi ilgilidir bi odundur kafanı karıştırır durur. Çok özgürlüğüne düşkündür onu sahiplenmene asla izin vermez tatlıdır ama be seni sinir etmeye bayılır aşık olursun ona. Yay burcu ona en uygun olandır.

YENGEÇ: Çok romantiktir tatlıdır inattır çok alıngandır onun kalbini kırmamalısın. Küsebilir unutmaz onda yara bırakırsın affetmesi zor olabilir. Çapkınlığından vazgeçemez seni ne kadar sevse de. Oğlak burcu ona en uygun olandır.

ASLAN: Egoisttir kendine çok güvenir seni çok kıskanır sahiplenir. İlişkiyi o yönetir bunu kendisi bile dile getirir bazen. Dediğini yapacaksın. Ama bazen masum tatlı bi kediye bile dönüşebilir. Seni çok sever. El üstünde tutar seni bu kedicik. Kova burcu ona en uygun olandır.

BAŞAK: Romantik olmayı başaramaz zavallıcık karakterinde vardır bu. Pek de kıskandığını belli etmez Trip atacağına senden ayrılabilir haddini bileceksin. Kırılgandır hassastır ama belli etmez edemez. Çok mantıklı akıllıdır tam uğraşılcak tiptir çok tatlıdır var ya üzme onu. Balık burcu ona en uygun olandır.

TERAZİ: En tatlısıdır çocuk gibidir öper durur seni. Pek romantiktir sürprizlere hazır olmalısın onunlayken. Hiç hayır diyemez kalp kıramaz. Kirarsa seni çok tatlı özür diler dayanamazsın. Kısıtlanmaya gelemez pek. Koç burcu ona en uygun olandır.

AKREP: En kısancıdır ama zaten kıskanmayan sevgili sevmeyen sevgilidir. Cok sever seni tamamen 'onun' olmanı ister. Bırak kendini bir ona bak ne mutlu olacaksınız. Kıskandırmaya kalkma çok kızar çok üzülür dışardan göründüğünün aksine hassas ve kırılgandır. Boğa burcu ona en uygun olandır.

YAY: Sıkıcı insanlarla olmayı sevmez macera ve eğlenceye bayılır zaten seni sevmişse sıkıcı biri olmana imkan yok! Romantiktir ilgisizliğe asla gelemez kıskanılmaya katlanamaz o da pek fazla kıskanan biri değildir. İkizler burcu ona en uygun olandır.

OĞLAK: İçine kapanıktır kıskandığını belli etmeyi sevmez sertleşebilir. Rn başlarda pek açılamaz üstüne gitmemelisin iyi biri olduğunu ve onu sevdiğini hissettirip ona zaman vermelisin sonradan çok romantik sevgi dolu bir aşık olacaktır. En sadığıdır. Yengeç burcu ona en uygun olandır.

KOVA: Sahiplenmek ister seni fazla kısıtlamayı sevmez. Çok sever en güzel o sever. Özgürlüğüne düşkündür en ufak bir tribe gelemez. Çapkındır ama sevince sadık olur çok eğlencelidir sevgiliden çok arkadaş olur sana. Aslan burcu ona en uygun olandır.

BALIK: Romantiktir seni mutlu etmek için elinden geleni yapar. Vefalıdir çok sabırlıdır kırılgandır ama affeder dayanamaz kiskaninca üzülür. Başak burcu ona en uygun olandır.

BURÇLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin