Bu bölümde hangi burç kendini nasıl değiştirmeli, hangi kötü davranışlarından vazgeçmeli, insanlara nasıl davranmalı bunları yazacağım, iyi okumalar...
Koç: İyisin, tatlı dillisin ama gerçekten inanılmaz bencilsin. Bu kötü bir şey. Her zaman kendini düşünmemelisin çevrendeki insanlara karşı biraz duyarlı ol.
Boğa: İnsanlarda fazla umursamaz rahat ve bencil bir insan izlenimi bırakıyorsun. Biraz dikkat etmelisin. Ama kesinlikle güvenilir birisin.
İkizler: İnsanların kalbini kırdığının farkında mısın bilmiyoruz ama sen farkında olmasan da kırıcı olduğun bir gerçek. Değer verdiğin ve sana gerçekten değer veren insanlara daha iyi davranmalı ve daha dikkatli olmalısın.
Yengeç: Her burca bencil dedik ama bencilsiniz. Neyse Yengeçciğim güvenebileceğin insanlar var çevrende. Sana yakın olmaya çalışıyorlar ama sen kendini çekip duruyorsun onlar gerçek dost emin olabilirsin.
Aslan: Merhaba ego yığını! Gerçekten insanlardan kendini bu kadar üstün görecek ne yeteneğin veya süper gücün var bilmiyorum. Yoktur herhalde ha? Öncelikle insanlara onlar kölenmiş gibi davranmaktan bir vazgeç de. Kimse senin ayak işlerini yapmak zorunda değil. Sen harika birisin biliyoruz hepimiz ama biraz da kırıcı ve itici olma tabii.
Başak: Burcunun özelliği nedeniyle karakteri oturmamış biri izlenimi bırakman normal. Bu senin burcunun özelliği. Ama biraz da sabit ol inatçı değil sadece dengesiz olma, bir öyle bir böyle olma!
Terazi: Olduğun gibi davran yapmacık olma, insanlar seni kendin olduğu gibi de sever inan bana. Sevecen neşeli biri gibi davranmaya çalışmana gerek yok. Ayrıca arkadaşlar konusunda biraz daha az satıcı ve biraz daha az dedikoducu olsan, ha?
Akrep: Her şeyi fazla kafana takıyorsun ve takıntılı bir insan oluyorsun ve bu seni boşa yormaktan başka bir işe yaramıyor bunu bil. Kıskançlıklarından ve aşırı derecedeki duygusallığından da vazgeçmeye çalış artık bu ne kadar mümkünse. İnsanlara karşı biraz sivri dillisin ve yanlış anlaşılmana sebep oluyor bu durum. Biraz daha kelimelerini seç ve soğuk olmamaya çalış.
Yay: Olayları dalgaya alma biraz daha ciddi ol ve para konusunda biraz daha az savurgan ol. Senin fazla kusurunu bulamadık sevgili Yay. Ha bir de çok kıpır kıpırsın az sakin.
Oğlak: Çok çok aşırı ciddisin Oğlakcığım. Kimseye güvenmiyorsun kapalı bir kutu gibisin. Az açıl da çevrebdeki seni seven ve sana ulaşmaya çalışan insanları gör merak etme ısırmıyorlar. Bir de iki taraflı olma. Yani, kendine bir taraf seç arkadaşların alınıyor. Dostlarını savunmasını bilmiyorsun. Herkesle aranın iyi olması için yırtınıyorsun adeta. Ama bu çok kötü ve bu davranış kesinlikle gerçek bir dostun yapacağı bir şey değil.
Kova: Merhaba kendini beğenmişlik! Çok umursamaz ve kırıcısın ve fazla özgürlüğüne düşkünsün. Bir de özür dilemesini bilmiyorsun gerçekten kötü bir davranış. Yap et bir de ozür dileme, bak kötü oluyor. Kendini insanlardan üstün görme ve daha duyarlı ol.
Balık: İnsanlara karşı fazla beklentin var ama bu senin suçun değil. İnsanlar iyi olmayı beceremiyor. Ve üzülen sen oluyorsun ne yazık ki. Daha az alıngan ol sen alındığın yerlerde son derece haklısın ama kabul edelim insanlar böyle. Ve dengesiz bir insansın biraz düzelmeye çalış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BURÇLAR
Teen FictionBurada burçlarla ilgili herşeyi bulabilirsiniz. Burçların kötü yanları, güzel yanları, en çok kullandığı kelime veya cümleler, nasıl bir sevgili olurlar, nasıl bir arkadaş olurlar, yapmamaları gereken şeyler, düzeltmeleri gereken kötü özellikleri gi...