Konec

115 9 10
                                    

Tak na začátku začnu od konce...

Co je po smrti?

Co je po světe?

Ma vůbec něco smysl?

Protože pokud po smrti nic neni, jaky má potom život smysl? Jaky ma smysl myslet, psát tyhle řádky?
Jaký má potom smysl vůbec něco dělat, poznávat, pomáhat, přemýšlet, milovat?
Jaký ma smysl dělat cokoliv co je lidská přirozenost?
Přijde mi vlastně naprosto nemožné aby po smrti nic nebylo ale zároveň je to úplně absurdní.

Bez nebe, pekla reinkarnace, říkejme tomu jak chceme, bez toho něčeho, by bylo nic. [Logicky ;-)]
Ale to nám nepříjde divné že by někdo žil poklidný a naplněný život a potom všem by bylo nic respektive nebylo. Prostě konec, přestřihnuti provázku, tma. A nebo světlo? Co je vlastně nic? To slovo je jednoduché, jen tři písmena, nic. Je v nicotě tma nebo světlo? Je tam chlad nebo teplo. Je nam tam dobře nebo špatně? OMYL je nam tam nijak. Dokážeme si představit nicotu? Ja myslím že ne, protože v nicotě už nejsme, nemyslíme, není to vlastně ani místo. Je to jen nic, NIC.

A co je vlastně konec?

Konec je dokončení nějakého děje.
Nemůže být konec ale vlastně i začátek?
Konců a začátků je v životě tolik...
Co když ale žádný konec není? Co když svět půjde do nekonečna? Bez konce? Jde to vůbec? Pokud ale skončí lidská rasa, skončí i čas, kdo ho přece vymyslel?

Čas je vlastně úplně abstraktní pojem, kdo jiný než my by ho měřil? Existuje tedy vúbec čas?
Pokud by neexistoval, jde s nim cestovat? To by se musel dít pořád do kola a dokola, jako film co se dá přeskočit a zase vrátit zpět.
Potom by čas musel být něco, co se dá uchopit, něco co abstraktní není...

Jsem teď sama zmatená a odpovědět na moje otázky stejně nedokážu. A zase jsem odbočila od tématu-myšlenkové pochody jsou složité :-)

Napište prosím svůj názor na knihu nebo na můj názor, a napište co si o KONCI myslíte vy. Taky krytozujte ať se polepším...☺nebojte se toho, fakt, ja to zvladnu...
Děkuji
Joz1nka

Myšlenky vepsané na papírKde žijí příběhy. Začni objevovat