Hey guys ik heb besloten dat ik toch maar een beetje zal schrijven zodat jullie niet vol zenuwen zullen wachten!!! Luv ya guys!!
---------------------------
P.O.V. Selena
"Hey meid!!"zei Demi enthousiast! Ik keek haar aan van meen je dat nu zo opgewekt. Ze begreep het gelijk en begon te grinniken. "Tja, het is wel de laatste schooldag."zegt ze. Ik begin nu enorm te grijnzen door haar gezichtsuitdrukking. "Je gaat me echt meesleuren naar de concert van One Direction heh?"vroeg ik verveeld (herinner er is geen haat)
Ze keek me fronsend aan. "Waarom heb je een hekel aan hen?" Ik trok een wenkbrauw op. "Hekel? Ik heb nooit gezegd dat ik een hekel heb op ze. De muziek is goed. Ik ben alleen geen "gestoorde" fan. (Herinner geen haat) ze zuchte. "Ik wil zo graag Harry Styles ontmoeten. Ik ben echt een super fan van hem." Ik lachte even in mezelf. Ja net zoals de andere meiden op de aarde. "Pfffff nog 1 uur en dan zijn we vrij! En dan ben ik weer opgesloten. Omdat jij mij dwong om mee te gaan naar de o zo super concert van het jaar. Jeeej!" Dat laatste zei ik op een super meisjes achtig toon zo van "OMG het is dé concert van het jaar!" Neen dus! Demi probeerde me teleurgesteld aan te kijken maar er ontsnapte een glimlach waardoor we allebei in de lach schoten.
En oh ja mijn excuses ik heb me nog niet voorgesteld! Ik hen Selena Nokan. Ik heb een vriendin zoals jullie al weten Demi.Mijn broer heet Aaron (20). Hij studeerd en is ongeloofelijk populair op het uni. dat heeft veel indruk op me. Ik kijk altijd naar hem op. en hij heeft elke keer een andere meisje bij zich. Wat ik nogal raar vind. elke. Elke keer een andere. Wow dus! Mijn ouders zijn gescheiden. Ik woon met mijn broer bij paps. Hij is een manager en platen uitbreng persoon ofzo. WATHEVER!! Ik ben 17 heb dus nog 1 jaar school te gaan. Ik woon hier in België.
Mvr. Doppy keek ons even geïrriteerd aan waardoor we gelijk zwegen. Want als dat niet gebeurd moeten we of op één been staan vooraan in de klas of we moeten naar de directeur. Poefff gelukkig zijn we niet zo erg als Amanda en haar volgelingen. Zij houden nooit op. Maar ze krijgen ook nooit een nablijf straf. Want haar o zo lieve vader is de directeur. Pfffff. Gek van te worden.
Na een lange uur ging eindelijk de bel. Ik loop even naar mijn kast -ik had over enkele minuten afgesproken om bij Demi te zijn bij de auto van haar moeder- ik deed alles zo snel mogelijk (ze zou behoorlijk flippen als we te laat zouden zijn bij het concert). M'n gsm begon hevig te trillen. Ik haalde hem uit en zag dat pap het was.
HEY, SCHAT IK HEB EEN NIEUWE BAAN! IK BEN MANAGER VAN EEN BAND. IK KAN JE VANAVOND NIET ZIEN IK ZAL LAAT ZIJN DUS MAAK JE GEEN ZORGEN. LINDA ZAL WAT ETEN KLAAR MAKEN EN DAN NAAR HUIS GAAN! PAPS
Dit gebeurde wel vaker hij kwam laat thuis en Linda kookte en ging naar huis. (Linda is onze soort van "bediende". Ik zie haar meer als een moeder, ik kan haar vertrouwen.
Ik typte snel een antwoord terug terwijl ik naar Demi liep.
HÉ, PAPS HET IS OKÉ MAAK ER MAAR WAT GOEDS VAN EN LAAT ZE ZIEN WIE ER AL SUPER VEEL PLATEN HEEFT DOOR JE! XX-JES SELENA
Ik keek Demi aan ze leek zo zenuwachtig. Ze was altijd al zo hyper. Die meid is erg als ze geen 1 minuut kan stil zitten. Ik stapte in en begroete. Mvr. Lyns. De hele weg naar het sportpaleis babbelde Demi over One Direction. Ik deed of ik luisterde maar dat deed ik niet. Hoe groot is de kans dat we ze zullen ontmoeten ofzo. Ik bedoel maar ze zijn wereld beroemd! Jah ik ga mijn tijd hier niet aan verspillen!
Ik schrok op van mijn gedachten door Demi die begon te gillen. "Jeetje Demi rustig aan!" Ze ging nog net geen gat in het dak van de auto springen. "Jeeej" hier gaan we dan! Niet dus! (Remember no hate) Duizenden meisjes liepen me omver.
-------
Vote? Comment?
Xxx
JE LEEST
A crush on a "fan" [ON HOLD]
FanfictionZayn Malik word toevallig verliefd op een "fan". Hij probeert er achter te komen of zij hem ook leuk vind. One Direction krijgt na een tijdje een manager Jonathan Nokan. Wat ze nog niet weten is dat de crush van Zayn, de dochter blijkt te zijn van h...