Bölüm 1: Assinatura

47 5 0
                                    

Yıl 1336 Assinatura. Bir öğleden sonra güneş yerini yağmur bulutlarına bırakırken, yanağına düşen bir damla Kaira'yı gördüğü rüyadan uyandırır.Kaira son zamanlarda hep aynı rüyayı görmektedir. Rüyadan hatırladığı tek şey ise "Burdayıımm burdayıım burdayıımm" diye bağıran, nereden geldiği belli olmayan bir sestir.

Uykunun sersemliğini üzerinden atarken arkadan bir ses "Heyy uykucu! Kalk bakalım bay kayıp." diye bağırır. Arkasına baktığında Rei'nin aceleyle ona doğru geldiğini görür. Rei, Kaira'nın kuzenidir. Kaira, kendisine bu şekilde seslenilmesinden hiç hoşlanmaz.

-"Bana bu şekilde hitap etmemeni daha kaç kez söylemem gerek!"

-"Tamam, hemen kızma. Amcam seni arıyor ve çok sinirli. Acaba yine ne yaptın?"

-"Babam mı ? Kahretsin! Saate bak bugünkü dersi unutmuşum."

Kaira uzun zamandır gördüğü rüyanın etkisindedir. Bu rüya onu huzursuz etse de henüz kimseye anlatmamış ve sonunda Rei'ye danışma kararı almıştır. Yola koyuldukları sırada Daha fazla dayanamayıp sorar: "Bu arada rüyalar hakkında ne düşünüyorsun?"

Ancak Rei'nin aklında sinirden deliye dönen amcası vardır ve umursamaz bir tavırla cevap verir: "Rüya mı? Bilemiyorum daha önce bu konu hakkında düşünmedim. Neden sordun?"

-"Uzun zamandır sürekli aynı rüyayı görüyorum. İyice canımı sıkmaya başladı."

-"Yaa! Nasıl bir rüyaymış anlat bakalım."

-"Anlatacak pek bir şey yok aslında. Karanlık bir yerde sadece sesten ibaret bir rüya, bir şey sürekli "Burdayıımm burdayıım burdayımm" diye bağırıyor. Ne kadar seslensem de başka cevap alamıyorum."

-"Hmm! Gerçekten garip bir rüyaymış."

-"Bir türlü anlam veremiyorum. Bana seslenen kim ve nerede? Kim bilir belki de... ?! Unut gitsin kendimi umutlandırmamalıyım." Desede kafasında cevapsız sorularla koşmaya devam eder.

-"Boş ver, rüya sonuçta. Neredeyse geldik, koş koş!"

Kaira "Tamam tamam. Babam çok kızmaz umarım.!" diyerek geçiştirir ancak Rei'nin bu tavrını gerçekten sinir bozucu bulmuştur.Çocukların geldiğini gören Kazumi tepkisini hemen gösterir.

-"Kairaa! Saatten haberin var mı senin ? Yine nerede kaytarıyordun?"

-"Kaytarmak mı? Güneşi görünce içim geçmiş, uyuya kalmışım. Gerçekten üzgünüm."

Kazumi Jin; Jin ailesinin reisi, ülkenin en iyi kılıç ve dövüş sanatları okulunun ustasıdır.

-"Rei,  doğru mu söylüyor ?"

-"Evet amca. Onu bulduğumda tamda prensesi uyandıran prens gibi öpücüğü konduracakken uyandı. Yazık..."

-"Senin ben...

-"Yeter! Kesin Şamatayı.

-"Baba, bugün  özel ders vermem konusunda bana ihtiyacın olduğunu söylemiştin. Peki kim benden özel ders isteyebilir ki?

DEVAMI HAFTAYA.....

KAYIPLARIN TELAFİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin