2. Apró örömök

251 22 7
                                    


Boldogságunk egyik kulcsa az, hogy örülünk, és megbecsüljük az élet apró dolgait is. Sokan elfelejtik, milyen fontos is az, hogy észrevegyük a pici kis boldogságcseppeket, amit az élet csepegtet a poharunkba, ezáltal hozzájárulva, hogy jobban érezzük magunkat.

Elérjük majd, azt hogy megtelik a poharunk? Nem. Nem, mert mindig van még tovább. Mindig érkezik majd egy újabb csepp, amivel mi még többek leszünk. A poharunk végtelen. Csak tőled függ, hogy mennyire érzed telinek... De tudd, hogy mindig fér még bele.

Apró örömnek számít például, ha reggel felkelsz és süt a Nap. Már az is csoda, hogy felkeltünk. Ki tudja, hányan nem kelnek már fel többé... Örülj, hogy élsz!

Örülj, ha valaki megdicsér; ha a zebrához érve pont zöldre vált a lámpa; ha valaki udvarias; ha egy aranyos kutyát/cicát/madarat látsz az utcán; ha valaki rád mosolyog; ha egy hosszú nap után végre hazaérsz; ha gyönyörű csillagos az ég; hogy este újra lefeküdhetsz aludni.

Örülj, hogy ismét találkozol a családoddal és a barátaiddal.

Örülj, ha esik az eső. Élvezd az illatát! Élvezd, hogy megtisztítja a levegőt és a porlepte utcákat. Ha szerencséd van, akár még szivárványt is láthatsz, ami megint csak a természet egyik csodája.

Ezek a dolgok mind ingyen vannak, ajándékba kapod őket. Hát légy hálás értük! Figyelj minden apró részletre, mert igenis mindennek megvan a maga szépsége.

Ha ezeknek a jelentéktelennek tűnő dolgoknak nem tudsz igazán örülni, akkor semminek sem. Ezek a pillanatok csak a te pillanataid, nem veheti el őket tőled senki. Élvezd ki!


„A csoda észrevétlenül lép az életedbe. Hétköznapi, közönséges, szürke pillanatnak álcázza magát. És csak sok év múlva döbbensz rá, hogy igen, ez csoda volt! Észre sem vetted!" - Müller Péter

:) Lélektuning (:Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang