Neden Ben

654 30 1
                                    

Ben ultra meteoru keserken müdürün sesi bozdu otobüslere gitmemizi söyledi. Hemen koşup en arkayı kaptık. Ultra meteor önümüze oturmuştu ve arkasını dönüp.
-Biliyorum çok yakışıklıyım
-Ne alaka
-Bana yiyecekmiş gibi bakıyordun görmedim sanma dedi 2 dakikada sinirimi bozdu ya bende onu göt ederek:
Egon kadar gözlerinin numarasıda yüksek Aras Demir. Dedim ve Öyküye döndüm oda poyrazı kesiyodu poyrazda fena değil aslında ben bunları düşünürken Poyaz arkasını döndü ve selam kızlar dedi.Öykü hemen
Selam. diye atladı.
- Ben poyraz
-Bende öykü buda kuzenim Ceren
Sadece meraba demekle yetindim ve kulaklığımı çıkardım.Ve kendimi uykunun yumuşacık kollarına bıraktım.Kolumun deşilmesiyle uyandım.
-Allah belanı versin ln piç diye böğürdüm ve gözlerimi açmamla öyküyü katşimda görmem bir oldu kalktık ve burası bi cennetti şuana kadar güzel olan tek şeydi heralde.Ve müdür herkes panolara baksın kiminle kalıcağınız yazıyo dedi ve odalar 4 kişilik dedi ve gitti.Bende hemen panoya baktım ve şok geçirdim heralde bu bi şaka olmalıydı üzülsemmi sevinsemmi bilemedim sevindim çünkü öyküyle aynı odadayız. Üzüldüm çünkü aras ve poyrazda oda arkadaşlarımız. Hemen öyküyle odaya çıktık ve eşyaları yerleştirdik.Yemekhaneye inip yemek alıp masamızı oturduk aras ve poyrazın etrafını kızlar sarmıştı Öyküye baktığımda saçlarıyla oynuyodu ne zaman sinirlense saçlarıyla oynar.Poyraz bizi görünce etraflarındaki sürtükleri gönderdi ve arasla bizim masaya geldiler. Yemek yedikten sonra kahve içiyodukkğ arasın yanına bi tane sürtük geldi ve arası öpmeye başladı arasta karşılık verdi.Ama bu benim umrumda bile değildi çünkü onu kısanmıyorum o benim hiç bişeyim değil.Öykü odaya çıkmayı teklif etti bende kabul etim tvbe tvbe enddjjc herneyse odaya geldiğimizde uyuyamadığım için öyküyle kendime 1 tane kahve yaptım ve balkona çıktık biraz sohbet ettik öykü ani bir soru sordu.
-Aras nasıl bir çocuk
-Uyuz,ukala,egonun vücut bulmuş hali dedim
-Peki onu kıskanıyormusun
-Onu neden kıskanıyımki o benim sevgilim falan değilki benim uykum var uyumam gerek dedim ve yatağıma doğru ilerledim ama uyuyamıyordum sonra kapı açıldı sanırsam içeriye aras ve poyraz girdi.

Arasın ağzından

Poyrazla odaya girdiğimizde Cerenle öyküyü göremedüm sonra balkondan sesler geldi oraya doğru baktığımda ceren benim hakkımda düşüncelerini söylüyordu öyküde aynı şöyle sordu.:
-Aras nasıl bir çocuk
-Uyuz,ukala,egonun vücut bulmuş hali.
-Peki onu kıskanıyormusun.
-Onu neden kıskanıyımki o benim sevgilim falan değilki dedi ve uyuması gerektiğini söyleyip odadan çıktı neden bilmiyorum ama bu çok canımı yaktı. Ama lanet olsunki ben onu çok kıskanıyord

İç ses
Ne dedin sen onu kıskanıyorummu dedin.

İçses şuan sinirliyim siktirgit.

İç ses
Bana atar yapma lağğn tm tm gidiyorum hadi bye bye

Poyraza baktığımda çoktan uykuya dalmıştı.Bende uyumak için yattığımda sadece yatağın yaylarını keşfettim dönüp dönüp duruyordum sonra kalktım ve kendime bğr kahve yapıp balkpna çıktım.

Cerenin ağzından
Tek yaptığım iş sadece dönüp dönüp durmaktı. Kendime bir kahve yapıp balkona çıktım ve atasında orda olduğunu farkettim hiç konuşmadan yanına gittim ve balkonun demirliklerine aynı onun gibi yaslandım bana bakıyordu hissedebiliyordum bense sadece uçsuz bucaksız gökyüzüne bakıyordum sonra konuşmaya başladı.:
-Selam tam olarak tanışmadık bile ben ukala,öküz,egonun vücut bulmuş hali Aras.Bunlar karşısında donup kalmıştım ne yani aras bizimi dinlemişti.
-Sen duydunmu
-Benim hakkımda düşüncelerüni öğrenmiş oldum senin için sorun olurmu dedi bende.:
-Ne sorun olucakki iyğ olmuş işte deidğimde ayazda
-Peki benim senin hakkında düşüncelerimi merak ediyormusun.
-Söylersen dinlerim.
-Gıcık,kendini beğenmiş,sürtük. Ne ne ne bqna sürtükmü dedi
-Bak şimdi öğrenmiş oldum ona göre davranırım artık dedim ve odadan sinirli bir şekilde çıktım aras arkamdan koşuyordu ama ben pnu takmıyordum bile otelin dışına çıktığımızda-Ceren öyle demek istemedim ceren yanlış anladın ceren bekle kahretsin bekle diye bağırdı.
Koşarak sahile geldiğimde tuttuğum gözyaşlarımı bıraktım.Neden onunla tanıştımki.
3 saat sonra
Odaya girdiğimde aras hariç herkes odadaydı aman gelmesse gelmesin.Yorulduğum için hemen kendimi yatağa bıraktım.

Arasın ağzından
Cerene öyle demek istememiştim hepsi bi yalandı.Bu oiskolojiyle direk bara gittim. Barmenden içki istedim ve 1.2.3.4.5.6.7...... Sarhoş olmuştum o sarhoşlukla biri tane sürtükle öpüşmeye başaldım ve onu bar odalarından 1 tanesine çıkardım ve geceye devam ettik. Sabah oldu ve telefonum çalmaya başladı ekrana baktığımda Ceren yazısını görmemle şok geçirdim...

Evet arkadaş sizce ceren neden aradı hikaye nasıl vote ve yorum nolur 11 kişi görmüş 3 kişi oy vermiş. Görüşürüz öptüm bye bye yeni bölüm geliyor....

Yaz OkuluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin