Amerikanın en uçsuz bucaksız, adı çok duyulmayan bir kasabasında yaşayan; sevimli, küçük evde yaşayan beş çocuğun babası Adam o gün altıncı çocuğunu bekliyordu. Bu bebekten önceki beş çocuğun üçüncüsü kız, geri kalan dördü de erkekti. Akşama doğru bir haber geldi; karısının doğum esnasında öldüğü ve bir oğlu olduğu söylenmişti. Her yeri yıkıyor, aşık olduğu kadının ölümünden her şeyden habersiz olan küçücük bebeği sorumlu tutuyordu. "Hem erkek hem de karımı öldürdü" düşüncesiyle bebeği parçalara ayırmak, ona ait her şeyi yakmak istiyordu. Kıyamadı. Sonuçta karısından kalan son şey o çelimsiz bebekti. Bebeğe her baktığında Nickie'yi hatırlamak istercesine adını Nicola koydu.
Nicola doğduğundan beri ona bir kere bile elini sürmedi Adam. Nickie'ye karşı mahcup duruma düşeceğini düşünüyordu. Nickie'yi öldüren günahkara dokunmanın ihanet olacağını düşündü hep. Nicola doğar doğmaz ona bakma görevini kızı Rachel'a verdi. Çiftliklerindeki bahçeleri ekmeleri, yaşayan hayvanların bakımlarını oğulları idare ettiğinden dolayı Nicola'ya bakma görevi elbette ki Rachel'a kalmıştı.
Başına geleceklerden bihaber büyüdü Nicola.
Altıncı oğlun altıncı oğlu; Adamın oğlu Nicola.
--------------------------------------------------....---------------------------....-----------------------------------------------
Farklı yıllarda doğup, Altıda altı olmanın ne demek olduğuna dair en ufak fikirleri olmayan bu çelimsiz çocuklardan tamı tamına 6 çocuk vardı. Sayılarının oldukça az olması onların ne kadar değerli olduklarının bir kanıtı olduğu söylenebilir.
Altıncı oğlun altıncı oğlu; Adam'ın oğlu Nicola.
Altıncı oğlun altıncı oğlu; Jack'in oğlu Jeffrey.
Altıncı oğlun altıncı oğlu; George'un oğlu Stephan.
Altıncı oğlun altıncı oğlu; Andrey'in oğlu Gavrel.
Altıncı oğlun altıncı oğlu; Deatoun'ın oğlu Raimond.
Altıncı oğlun altıncı oğlu; Akira'nın oğlu Masakazu.
Altıda altıların hiçbiri birbirlerinin varlığına dair en ufak bir şey bilmiyorlardı.Her biri dünyanın bir ucunda yaşıyorlardı. Hayatlarında yer alan insanların rolleri bile neredeyse aynıydı. Birbirlerinden habersiz yaşayan altıda altılar yine haberleri olmadan günlerini bile aynı geçiriyorlardı. Hatta doğumları esnasında annelerinin ölmesi ve babalarının bu olaydan onları suçlaması bile aynıydı. Farklı olan tek şey hayatlarında yer verdikleri insanların isimleriydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altıda Altı
ActionYaşanmışlığın içindeki yaşanmamışlığın, varlığın içindeki yokluğun, umudun içindeki umutsuzluğun, sonsuzluğun içindeki sonun hikayesi bu. Verilmiş mükafatın ellerinden kayıp gittiğinin farkına varamamışlardı.Herkesten daha çok öngörülü olmaları on...