Multimedia: Sokakta yaşayanlar
MİRA: Kendini bildi bileli sokaklarda. Doğal bir güzelliği var. Şuan kadar yaşadığı arkadaşları hariç herkesle kavga etti. Atarlı, asabi, kavgacı ama herşeyden önce temiz kalpli doğrucu ve yardım sever bir kız. Arkadaşları dediği gibi aslında kardeşleri. Değer verdiği tek kişi kardeşleri. Köpekleri çok seviyor. Ve hayatını değişterecek şanstan habersiz.
MAVİ: 11 yaşında iken yaşadığı evde yangın çıkmış ve ailesi o evde yanarak ölmüş. Tam 7 senedir sokaklarda. Sokakları çok iyi tanıdı artık. Sesi çok güzel. Sokaklarda şarkı söyleyerek kazandığı para ile kendisine bir gitar almış. Müziğini, ruhuna yansıtıp sokaklara taşımış. Birkan'a aşık, Birkan'ın da olduğu gibi. Arkadaşlarına -kardeşlerine- çok bağlı.
IRMAK: Aslında Mira ile öz kardeşler. Ama bunu ikisi de bilmiyor. Mira, ailesi tarafından sokaklara atılıyor. Irmak ise sürekli şiddet gördüğü için geri dönmememek üzere 12 yaşında evden kaçıyor. Ve kendisini şuanki ailesinin, kardeşlerinin yanında buluyor. Sokaklarda yaşıyor. Ilgaz ile sevgili.
İREM: Yetimhanede yaşadığı bazı sorunlardan dolayı, 14 yaşında yetimhaneden kaçıp sokaklarda yaşamaya başlıyor. Cesur. Korktuğu tek şey var. Karanlık. Karanlıktan korkuyor. Aşktan kör olmuş gözleri, sadece Baran'ı görüyor.
PAMİR: Pamir'de Irmak gibi ailesi tarafından şiddet görüyor. Artık buna dayanamayacak bir hake geliyor ve evden kaçıyor. Sokaklarda yaşarken Mira'ya karşı duygular besliyor. Hatta aşık oluyor. Bunu bir çok kez Mira'ya söylese de, Mira kabul etmemekte ısrarcı. Ama yinede vazgeçmiyor.
ILGAZ: Mira gibi ailesi tarafından sokağa bırakılmış bir çocuk. Her gün ailesini bulmak için direndi. Buldu da. Fakat ailesi onu istemedi. Bu yüzden hayatına kaldığı yerden devam etmeye başladı. Kardeşlerinin ve sevgilisi Irmak'ın yanında gayet mutlu.
BARAN: Onun için sadece İrem var gibi. Ayni yetimhanedeydiler. Fakat, İrem yetimhaneden kaçınca o da onunla birlikte kaçıyor. 15 yıldır İrem ve diğer arkadaşları gibi sokaklarda yaşıyor.
BİRKAN: Tam bir serseri. sigara içen, kavga eden ama arkadaşlarına çok bağımlı biri. Çok da iyi kalpli. Sokaklarda yaşama sebebini kimse bilmiyor. Mavi'ye aşık.
BULUT: Annesinden nefret ediyor. Annesi, bundan 16 yıl önce babasını aldatıyor. Bir gün annesinin tanımadığı bir adamla yattığını görüyor. Bunun üzerine evden kaçıyor. 16 yıl sokaklada yaşıyor. Birgün Erkan adında biri geliyor. Onu ve arkadaşlarını alıp eğitiyor. Hepsine birer ev birer araba veriyor. Kız kardeşini yanına almak için evine gidiyor. Evin 7 sene önce yandığını öğreniyor. değer verdiği tek insanın, yani kız kardeşinin öldüğünü duyunca hayata küsüyor. Bunun üzerine acımasızlaşıyor. Eğitim verdiği gençlere, herkese karşı acımasızlaşıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasaklanmış Kurtuluş
Random" Ama bu kurallara aykırı." " Biliyorum." " Peki bu kuralı çiğnersek ne olur?" " Aşık olduğum kız ile ölürüm. Ondan ayrı, ona dokunamadan, onun elini tutamadan, onu öpemeden yaşamaktansa, onunla ölürüm."dedi ve başımı göğsüne yasladı. Kapak tasarı...