Son kez sansımı denemek icin "lutfen anne oraya gitmek istemiyorum " dedim. Ama annem kararlı bi bakış attı ve son umudum da gitmisti artık. Baska bir okula gitmek istemiyordum. Bu okuldaki arkadaslarimi seviyordum. Derslerimde iyiydi. Gitmek istemiyordum.
Odama cıktım ve bavulumu topladım. Sonra annemle arabaya bindik ve okulun yolunu tutmustuk. Sadece kizlarin oldugu bir okuldu. Berbat bi duyguudu.
Okula geldigimizde keske biri beni arabaya yapistirsa dedim icimden ama annem beni o okula gondericekti.
Okulun dışı guzel gorunuyodu. Okula girdik ve mudure Hanımın odasına gittik. Annem ve Leyla Hanım (mudur) konusurlarken Leyla Hanımın odasına göz gezdiriyordum. Ve Leyla Hanımın oturdugu sandalyenin arkadinda bir resim vardı. Bu,okulun bir voleybol musabakasinda kazandığı kupanın ve voleybol takiminin resmiydi.
Annemlerin konusması bittikten sonra Leyla Hanım "Merveee" diye seslendi. Ve iceri bir kız girdi. Kıza bana okulu tanıtmasını soyledi. Kız bana bakip tebessum etti.
Annemle vedalaştiktan sonra Merve'yle birlikte okulu gezdik. Biz okulu gezerken ders vardı heryer bombostu ve birden yüregimi agzıma getiren bir ses duydum bu tenefüs ziliydi.
Akşam olmuştu Leyla Hanım bana sınıfımın ve kalıcağım yerin yazılı oldugu bir kagit vermisti. Bende kagittan ve etrafdakilerden yardim alarak yatakhanemi buldum.
Gece yatarken annemin neden boyle bir sey yapmak istedigi geldi aklima. Belki benden uzaklasmak istiyordur diye düşünmüştüm en başta ama sonra fikrim değisti cunku bir ay once babami kaybetmistik. Yalniz kalmak istedigi icin buraya getirmistir beni. Yoksa on yedi yasındaki kızını neden yatılı okula getirsinki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşı Karşıya
ChickLitBu hikayede miray 'ın yasadığı olaylar ve onun bu olaylar karsısında nasıl güçlü kaldığı anlatılıyor. Iyi okumalar...