alışıyorum

58 10 0
                                    

Sabah olmustu. Üstümü giyinip kahvaltı için yemekhaneye indim.

Yemeğimi aldıktan sonra kösedeki bos bir masaya gectim. Okuldaki kimseyi tanımıyordum. Bu yüzden tek başıma oturmayı tercih etmistim. Ama karsıdan iki kız bu tarafa dogru yürüyordu. Biri Merve ama digerini bilmiyorum. Geldiler ve masama oturdular. Merve konusmaya basladi.

- sizi tanıştırıyım.

×Ben Şeyma.

Dedi karşıdaki kız.

+ Bende Miray memnun oldum.

Beraber yemeklerimizi yedik ve derse gidiyoruz. Merve baska bir sınıftaymış. O yüzden yanımızdan ayrıldı. Bizde Seyma'yla beraber bizim sınıfımıza gittik. Sıralar ikiliydi ve heryer doluydu o yüzden Şeyma'nın yanına oturdum. Onu sevmistim.

Derste önümüzde oturan iki kız yılbaşında ne giyiceklerini ,hangi partiye gidiceklerini konusuyordu. Demek yılbaşında evlerimize dönüyorduk. Buna sevinmistim ama yılbaşı bir ay sonraydı.

Ben bunları düşünürken fizik ögretmenimizin adımı söylediğini farkettim. Bana bi soru sormustu cevabı bilmiyordum. Ogretmenini oyalamak icin "soruyu tekrar alabilir miyim? " dememle zilin calması bir oldu.

Tenefüste Merve geldi ve bu kez baska bir kız vardı yanında. Agzını on metre acarak sakız cigneyen bir kızdı. Adı Esra'ymış. O beni sevmedi bende onu sevmedim.

Karşı KarşıyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin