Bu günümde öyle geçmişti. Gece oldugunda cok guzel uyuyordum ki Merve'nin sesi beni uyandırdı. Noldugunu sordugumda bana onunla gitmem gerektigini soyledi. Yatakhaneden cıkarken bisey dikkatimi cekti. Yatakhanede kimse yoktu sadece ben ve Merve vardık.
Odadan cıkınca biy suru koridor ve odadan gecip buyuk bir salona geldik yatakhanedeki herkes burdaydı. Etraf karanlıktı. Herkes cok neseliydi. Benimse cok uykum vardi. Baska yatakhanelerden de kızlar vardı. Salon kalabalıktı. Merve'yi kaybetmistim.
Yanimdaki bir kiza ne oldugunu sordum kız bana şu cevabı verdi " Her hafta parti veririz buda onlardan biri dedi. " Sasırmistim. Nedenini bilmiyodum ama bu bana garip gelmisti.
Bos bir yer bulup oturdum. Yanima sabahki gıcık kız (Esra) geldi. Amacı kavga cıkarmaktı. Ama ben sakinligim ve sogukkanliligimla kizi daha fazla sinir ettim ve kiz pes etti.
Sonunda yatakhaneye donup guzel bir uykuya dalicaktimki bir iki saat uyudum ve sabah oldu.
Derse gitmek istemiyordum. Ama mecburdum. Zar zor kalktım ve hazırlandım. Sınıfa gittigimde bana tarih hocasının hasta oldugunu ve dersin bos oldugunu soylediler. Bende oara inanil ve bunu firsat bilip en arka sıtaya gecip uyudum. Ama dersin ortasinda ogretmen beni uyandirdi ve disipline gidecegimi soyledi.
Kizlardan cok kotu intikam alicaktim. Bana saka yaptiklarini sanmislardi ama kendilerine kotuluk yapmislardi.
Tenefüste Leyla Hanımın yanına gittim. Leyla Hanım tam ceza vericektiki " sana ceza vermiyecegim Miray annenin durumu yuzunden zaten kotusun ama bi daha olmasin tamam mi? " dedi.
Annenin durumu derken ne demek istemisti. Ogle arasında hemen annemi aradım.
-alo.
Dedi annem.
+ alo anne iyimisin napiyosun merak ettim.
Dedim. Meraklı bir ses tonuyla
- iyiyim kızım sen iyimisin.
Dedi. Biraz konustuk sonra kapattik.
Annem her ne kadar iyiyim dediysede ben biseyler oldugunu anlamistim. Sesi kotu geliyordu..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karşı Karşıya
ChickLitBu hikayede miray 'ın yasadığı olaylar ve onun bu olaylar karsısında nasıl güçlü kaldığı anlatılıyor. Iyi okumalar...