~Part fifteen~

6K 434 0
                                    

Hovorili nám ako bude prebiehať lyžiarsky a potom bol rozchod. Pri odchode do našej chatky som ešte pozrela rozpis no nikto okrem nás tam nebol. Takže jupii celá pre nás. No keď sme prišli do chatky už tam boli Thom, Teresse a Jeremy a Elisabeth. Vraj tam budú s nami tak fajn. Elisabeth je úplne zažratá do Jeremyho takže tu po nás všetkých škúli i keď podľa mňa on do nej neni.
_______________________________
,,Budíček zlatkoo!" roztvorila som oči a zízala pred seba. Stál tam Thomas (!) Vyjavene som naňho pozrela.
,,Áno, to hovorím tebe šípková ruženka, vstávaj! Zaspala si "

,,Čože? "

,,Čo? Makaj " žmurkol na mňa a zmizol niekde do inej časti chatky.

,,A na čo si tu ty? Tiež si zaspal? "

,,Nie, čakal som ťa a snažil sa ťa zobudiť "

,,Hmm tak ďakujem, ale to si nemusel "

,,Ale chcel som " Thomas mi prišiel až príliš dotieravý.

,,okay " vstala som, rýchlo sa prezliekala, zobrala výstroj a išli sme na svah.
_______________________________
Minimálne 100× som sa strepala. Myslím že dnešok mi úplne stačil aj za celý lyžiarsky.

DangerBoy hmm dnes si trošku padala :'D :*

PineappleGirl nesmej sa -.- nieže by si mi pomohol, radšej sa smeješ ...

DangerBoy ale ja som ti pomohol ;)

PineappleGirl škoda že si už ani nepamätám kto všetko mi pomáhal :D

DangerBoy ach jaaj ty šikulka moja :3

PineappleGirl :3 a tebe sa ako darilo?

DangerBoy ja som lyžiar takže ja už nepadám :p

PineappleGirl :3 Ahá. ....a kedy mi to už konečne povieš kto si?

DangerBoy Prepáč ale musím ísť ide dozor a vraj habú mobili tak zatiaľ paaa a sladké sníčky :*

PineappleGirl ozaj aj k nám sa niekto blíži tak paa a aj tebe :**

Tamtaradá ďalšie pokračovanie, blížime sa ku koncuu :) už len nejakých pár častii :* tešíte sa?

Natty

Texting with DangerBoy ♥Où les histoires vivent. Découvrez maintenant