~Part nineteen~

6.6K 474 37
                                    

,,Nevidela si Jeremyho " spýtala som sa Elisabeth, lebo som dúfala že ona bude vedieť kde je.
,,Nie a na čo ho hľadáš" prepichla ma pohľadom.
,,Len tak " rýchlo som odpovedala a odišla za chalanmi.
,,Neviete kde je Jeremy? " bolo mi jedno že je to mimoriadne trápne a blbé, chcela som ho nájsť.

,,Jeremyho? Nehľadáš náhodu Thomasa? " zasmial sa ktosi spomedzi chalanov.

,,Nie " chcela som sa práve otočiť a odísť keď ma Mark zastavil.

,,Už išiel na večerné lyžovanie ale tak za hodinu a pol by mal prísť "

,,Ahá, vďaka " usmiala som sa a odišla.
____________________________________
Two hours later
Všetci z večerného lyžovania sa už vrátili len Jeremyho a Thomasa som nikde nevidela. Išla som sa teda pozrieť von.
,,Ty sviniaar! " vrieskal Thomas

,,Nemôžem za to že ťa nechce!" Povedal Jeremy. A začali sa mlátiť.

,,Chalani prestaňte!" Kričala som na nich so slzami v očiach. Ba nejaký chalani sa ich snažili oddeliť, ale Thomas nechcel prestaň. Kopal a udieral tak silno že som na to ani nemohla pozerať, rozbité nosy, krvavé ústa, monokle......
Chalani sa snažili oddeliť ich bol tam dokonca aj učiteľ. Tesne pred tým ako sa Thomas vzdal Jeremyho sotil dole kopcom, rovno medzi lyžiarov. Chcela som sa rozbehnúť za ním, akurát vtedy doňho jeden lyžiar vrazil. Sneh sa začal sfarbovať do ružova a za nimi už bežali záchranári. Vyniesli ich hore a zavolali sanitku. Nechceli ma za ním pustiť, až keď prišla sanitka. Naložili ho a ja som tiež nastúpila. Chytila som ho za krvavú ruku, pozerala som na jeho dobité telo,a krvavú tvár. Pohladila som ho po líci, bolo mi jedno či budem od krvy.
,,Ľúbim ťa Jeremy..." povedala som. Otvoril oči a na jeho tvárí bolo vidno niečo ako úsmev, no ja som plakala....
The end

Ták a je tu koniec :). Ako sa vám páčil tento texting/ príbeh? Mňa osobne to dosť bavilo písať tak snáď aj vás čítať ;) :*

Vaša Natty :*

Texting with DangerBoy ♥Where stories live. Discover now