Večer som sa pohádala s Kat :/ pre nejaké somariny. Mám úplne na nič náladu. Nechcelo sa mi ani vstať. Tak som zostala v posteli zatiaľ čo všetci išli na raňajky. Ja som si dala croisant ktorý som mala pobalený ešte na cestu a išla sa obliecť. Keď už som chcela odísť z chaty sa rozoznel klavír. ,,My máme v chate klavír? " spýtala som sa sama seba. Otočila som sa a išla za zvukom. Bola to krásna skladba, neviem od koho ale bola som strašne zvedavá kto to hrá. Prišla som do jednej z chalanských izieb a zbadala tam, na prekvapenie Jeremyho! On hrá na klavíri?
Oprela som sa o klavír- ,,Nevedela som že hráš na klavíri? !",,Nevedel to nikto " odpovedal a usmial sa.
,,Ako dlho? "
,,Od štvrtej triedy "
,,Ako to že o tom nikto nevie?"
,,Proste som to nikomu nepovedal" trochu zvážnel, prestal hrať a pozeral mi do očí.
,,Ty dnes nejdeš lyžovať? " spýtala som sa lebo mi bolo blbé aby sme tam len tak pozerali na seba.
,,Prečo ťa to zaujíma?"
,,Len tak "
,,Teraz nie, pôjdem až na večerné a ty by si už nemala ísť?"
,,Až za chvíľu " pozrela som na hodinky.
,,Ahá, okay " zdvihol sa od klavíra a odišiel.
,,Pekne hráš " obzrela som sa za ním a potom odišla za ostatnými.
Ďalšia čaasť :)) už sa blíži koniec :o a prepáčte že zas tu nieje texting :I
- na obrázku zas Jeremy :*Natty
BINABASA MO ANG
Texting with DangerBoy ♥
Random•Môj prvý texting• snáď sa vám bude páčiť :) budem rada za každé pozretie... DangerBoy PineappleGirl