Dupa ce a lasat-o acasa pe Jessica, Zayn si-a continuat drumul spre apartamentul sau. Se hotarasera ca urmatoarea zi, sa mearga impreuna la casa lui Harry pentru a-i da invitatia. Jessica nu avea emotii. Nu avea de ce sa aiba. Iar faptul ca Zayn era langa ea, o facea sa fie cu adevarat calma.
Fata urca putinele trepte ale verandei si se indrepta cu pasi marunti spre usa casei, tocurile sale facand un sunet neplacut pe lemnul masiv. Deschise usa, apoi o incuie in urma sa, putin cam stangaci ce-i drept.
Isi daduse pantofii jos din picioare, apoi isi croi drum spre baie. Avea mare nevoie de un dus, dar inainte sa faca asta, ii trimisese prietenului sau un mesaj in care ii ura 'noapte buna'.
Se opri in fata oglizii si arunca o privire la reflexia sa. Mare ii fusese mirarea cand vazuse ca doar ochii, acum de un albastru sters, ii tradau oboseala. Si poate, doar poate, fata sa palida. Dar de asta nu era sigura, pentru ca mereu a avut pielea de culoare alba, tipica blondelor cu ochii albastri.
Dupa ce termina cu analizatul fizic al propriei persoane, mainile sale isi croira drum spre fermoarul rochiei, care disparuse imediat de pe corpul sau, la fel ca lenjeria intima.
In mai putin de 15 minute, Jessica era afara din cabina dusului, cu un halat de matase acoperindu-i pielea catifelata. Iesise din mica baie si intra in dormitor, ducandu-se direct spre patul ce trona in mijlocul incaperii, acoperit de asternuturi albe. Inainte de a pune capul pe perna, si-a verificat telefonul in cautarea unui mesaj de la Zayn, dar nu avea nici unul, asa ca si-a pus telefonul pe noptiera si a aluneca usor in lumea viselor.
~ DIMINEATA~
La ora 8:00 AM, Zayn se trezise cu gandul de a merge la Jessica. Inainte de a se ridica din pat, mai arunca o ultima privire spre iubita sa, Hanna. Arata ca un ingeras pentru el. Parul blond ii era imprastiat pe toata perna, iar corpul sau, acoperit doar de un tricou de-al brunetului, era doar pe jumatate acoperit de patura. Buzele le avea usor intre-deschise, lasand aerul sa intre printre ele si facandu-i pieptul sa se minte lent si tentant.
Fara sa-si dea seama, se apleca spre ea si ii daduse un sarut mic pe buzele sale moi, aceasta foindu-se sub atingerea sa. Zayn isi pusese mana pe unul din soldurile fetei, aducandu-i corpul mai aproape de al sau si vazand-o pe Hanna cum isi flutura usor pleoapele lasand la iveala doua oceane de un albastru clar.
''Neata.'' Spuse aceasta cu vocea un pic ragusita, tipica unei persoane care abia s-a trezit. Acesta ii raspunse cu un alt sarut, dar unul mult mai intens si plin de dorinta fata de cel anterior. Hanna isi inconjura mainile in jurul gatului brunetului, iar acesta se pozitiona deasupra ei.
Limba lui se intalni cu a ei intr-un dans lent si fierbinte, facandu-le corpurile sa vibreze de placere. Mainile lui Zayn umblau peste tot pe corpul firav al fetei, dar ea nu avea nimic impotriva. Chiar ii placea asta.
Inainte de a se ridica din pat, brunetul isi freca nasul de a-l iubitei sale si ii daduse un pupic mic pe frunte.
''Te duci sa o ajuti pe Jess in legatura cu cina?'' Intreba Hanna, in timp ce Zayn scotocea prin sifonier dupa niste haine.
''Da iubito. Te superi?'' Acesta se opri cateva secunde si se intoarse cu fata spre iubita sa.
''Deloc! Stii ca si eu vreau sa se rezolve treburile intre Harry si Jessica. Si plus de asta, e si prietena mea, chiar daca nu ne cunoastem de mult timp.''
''Ma bucur ca esti de acord cu asta. Te iubesc!''
''Si eu te iubesc! Acum, pregateste-te! Eu ma duc sa mananc ceva. Tie ti-e foame?'' Spuse Hanna si se ridica de pe pat, indreptandu-se spre Zayn. Cand ajusese in dreptul sau, acesta se apleca spre ea si o saruta inca o data, apoi isi lua hainele si se indrepta spre baie, nu inainte de a spune 'Nu, iubito! Mananca linistita.'
Ok! Stiu ca nu e prea reusit, doar ca nu am avut prea multa inspiratie la acest capitol :(.
Posibil sa am cateva greseli, dar le voi corecta cand voi avea timp.Si... Nu stiu ce sa fac! Pe cine sa aleg in rolul Hannei? Pe Perrie sau pe Ashley Benson? E doar alegerea voastra! Kisses! :* ❤
YOU ARE READING
Tⓦⓞ Yⓔⓐⓡⓢ| H.S
Fanfiction•Harry, barbatul de 23 de ani cu cea mai frumoasa, intelingenta, timida si dragastoasa iubita, este nevoit sa plece in Mama Rusie, din cauza firmei pe care o detine. Deplasarea ar fi trebuit sa dureze cateva luni, dar ce se intampla cand acesta s...