Capitolul 5

342 34 10
                                    

''Te iubesc, Jess!'' Dupa ce a spus asta, buzele lui au poposit pe fruntea ei mica si fina.
''Si eu te iubesc, Zainie!'' La ultimul cuvant, Jessicai ii scapa un mic chicot, stiind ca pe brunet il enerva acel apelativ.
''Ti-am spus ca nu-mi place cand cineva imi spune asa. Profiti de faptul ca esti prietena mea cea mai buna?'' Spuse Zayn, apoi incepu sa o pupe pe toata fata, la randul lui, stiind ca Jessica nu era fana pupicilor.
''Esti nebun!'' Rasul puse stapanire pe ea, iar Zayn nu se putea abtine sa nu zambeasca la fericirea prietenei sale. Merita sa fie fericita, macar cateva minute.
"Cum spui tu! Acum, plecam acasa sau vrei sa dormim aici?"
"Ce? Inca nu trebuie sa plecam."
"Jess, trebuia sa inchizi biroul acum zece minute." Spuse brunetul si ii facu semn spre ceasul ce atarna pe perete, care indica ora 19:25 PM.
"Nu am realizat ca a trecut timpul asa repede. De cand cu toata treaba legata de Harry, nu prea mai tin cont de nimic." Se vedea pe fata ei ca e frustrata si suparata, dar asta era adevarul. De cand s-a intors Harry, a uitat de lucrurile ce o inconjurau.

''Ar trebui sa vorbesti cu el si sa lamuriti lucrurile.'' Ideea lui Zayn era buna, dar ce mai era de lamurit?

''Ce sa mai lamurim? Nu crezi ca a spus tot in ziua in care a venit la usa mea si a spus cat de "dragut" a putut, ca m-a uitat?''

''Draga mea, tu chiar crezi tot ce a spus? Crezi ca i-a fost asa usor sa te uite? Ati fost impreuna atata timp si ati trecut prin multe, deci e cam imposibil sa nu mai simta ceva pentru tine."
"Tu auzi ce spui? Au trecut doi ani de atunci ... S-a logodid. E un barbat in toata firea."
"Poate nu a fost de acord cu acea logodna. Poate ceva l-a obligat sa faca asta, iar noi vom afla ce s-a intamplat cu adevarat." Zayn era hotarat sa-si ajute prietena. Da, poate se baga unde nu era treaba lui, dar stia ca ceva era ciudat intre Harry si Jade.
"Nu suntem intr-un film nenorocit! Si cum ai vrea sa aflam adevarul, hm? Poate chiar asta e adevarul ... Ca o iubeste si de aceea au facut urmatorul pas in relatia lor."

''Nici tu nu crezi asta. Jess, eu vreau sa te ajut si stiu cum sa incepem planul asta. Deci, esti dispusa sa ma asculti?'' Fata a stat pe ganduri cateva momente, dar in final a acceptat cu o inclinare usoara a capului. Pana la urma, ce mai avea de pierdut? Daca Harry chiar o iubea pe Jade, atunci situatia ar fi ramas la fel. Daca nu, totul s-ar fi intors in favoarea ei. ''Ok ... Totul va incepe printr-o simpla cina. Tu, ca o vecina draguta si prietenoasa ce esti, il vei invita la cina pe fostul tau iubit si pe viitoarea lui sotie. Va parea ceva foarte normal si la fel de normal, vor aparea si intrebarile. Atunci vei avea ocazia sa-l "ataci", iar el va fi nevoit sa-ti raspunda."
"In primul rand, cand te-ai gandit la toate astea? Iar in al doilea, eu cred ca nu va functiona. Va crede ca fac asta doar pentru a primii atentie din partea lui."
"Nu va crede asta, atata timp cat eu pot fi un actor destul de bun, incat sa par iubitul tau. Harry nu stie de Hanna, asa ca asta nu va fi o problema. Deci, ce spui?"

Cum a mai spus, nu avea ce sa piarda, asa ca planul putea fi pus in aplicare.

''Ok. S-o facem!'' Cand auzi asta, Zayn o imbratisa si ii dadu in joaca, un pumn in umar.

''Au! Asta a durut.''

''Abia te-am atins, dar esti tu prea sensibila.'' Brunetul isi dadu ochii peste cap, apoi se apleca si o lua in brate, fugind cu ea spre iesirea cladirii. Nu mai era nimeni ca sa-i vada, poate doar cativa muncitori care ramaneau sa se ocupe de securitate, dar aceia nu erau prin preajma.

''Lasa-ma jos, te rog! O sa vomit pe sacoul tau!'' Jessica tipa, dar pe Zayn nici ca-l interesa. Doar radea si mai facea cateva salturi, numai ca sa o zdruncine pe saraca fata.

''Am ajuns la destinatie, iubito.'' Cand ajunse langa masina, o lasa jos, aceasta sprijinindu-se imediat de capota masinii.

''Acest 'iubito' inseamna ca planul a inceput?''

''Doar exersam.'' Spuse, apoi ii deschise usa si ii facu cu ochiul incercand sa para provocator, dar izbucnira amandoi intr-un ras colorat.

Intra si Zayn in masina, apoi parasira parcarea, lasand in urma doar scartaitul rotilor si nimic mai mult.


-NECORECTAT-

Hei, hei! Acesta a fost capitolul 5. Nu cred ca a iesit prea bine, dar sper ca e cat de cat pe placul vostru. Va astept parerile! Kisses :*










Tⓦⓞ Yⓔⓐⓡⓢ| H.SWhere stories live. Discover now