POVESTIRE LA PERSOANA A TREIA
Dupa ce au aranjat mancarea pe farfurii, Jessica si Zayn s-au indreptat in liniste spre salon, doar tocurile blondei scotand un sunet ascutit si neplacut.
Cand au intrat pe usa salonului, i-au vazut pe cei doi invitati sarutandu-se de mama focului. Jade era in poala lui Harry, iar mainile acestuia calatoreau peste tot pe corpul fetei. Dar Jess, cat si Zayn, au preferat sa taca si sa nu le intrerupa 'actiunea'. In schimb, au pus farfuriile pe masa, intr-un mod destul de zgomotos, acestea scotand un sunet puternic la impactul cu lemnul masiv.
Cu totii stiau ca asta nu mai era cu adevarat o cina. Nu trebuiau sa se mai prefaca ca sunt gazde bune si cu cei sapte ani de-acasa in spate. Totul era mai mult un concurs, in care cei mai vicleni castigau, iar Jessica vroia ca ea sa castige.
Jade s-a dat repede de pe Harry si a afisat o fata rusinata, ca si cum nu ar fi stiut ca cei doi i-ar fi putut prinde in plina actiune. Si-a dus mainile la marginea rochiei si a tras de ea in jos, apoi si-a trecut degetele prin par, aranjand cateva fire care nu stateau la locul lor.
Harry ranjea in directia Jessicai si o privea cu o expresie mandra, stiind ca prima lupta a fost castigata de el. Asa era, dar si blonda avea un plan, care o putea duce la castigarea razboiului, nu doar a unei runde.
''Mai mancam si noi astazi?'' Zayn a intrebat un pic iritat, iar Harry si-a intors privirea spre el cu acelasi ranjet si acelasi aer arogant.
''Sigur! Doar am venit sa luam cina impreuna, nu? '' Cretul i-a facut semn logodnicei sale sa se aseze, in timp ce Jess si Zayn si-au reluat locurile pe partea opusa a mesei.
''Pofta buna!'' A spus blondina inainte ca fiecare sa se apuce de mancat, auzindu-se doar sunetele furculitelor in momentul in care loveau farfuriile.
HARRY'S POV
Privesc spre cei doi 'indragostiti' din fata mea si simt cum tot sangele mi se urca pana in urechi. Recunosc, sunt gelos. Nu pe relatia lor -despre care stiu ca e ceva in neregula-, ci pe faptul ca Zayn atinge ceva ce candva, era al meu. Fata pe care candva o numeam 'iubita'. Cea care prima data a fost a mea, nu a lui. Cea pe care adoram sa o sarut, sa o imbratisez si sa o simt, atat langa mine, cat si in jurul meu. Ea ... Cea pe care am iubit-o si trebuie sa recunosc, din nou, ca mai simt ceva pentru ea.
Asa ca nu am de gand sa stau si sa privesc toate astea, aceasta afectiune a lor care pare ca o afiseaza doar ca sa-mi faca mie rau. Stiu de cealalta fata din viata lui Zayn. I-am vazut de cateva ori impreuna, sarutandu-se si razand, iar asta clar nu ar face cu o prietena. Stiu ca o iubeste, dar vad ca simte ceva si pentru Jess -poate doar iubire ca intre frati-, dar nu-mi pasa. Nu vreau sa il stiu pe Zayn in preajma Jessicai, iar fata aia ar putea fi solutia.
Inainte sa-mi 'joc rolul' -ca sa spuns asa-, scot usor telefonul din buzunar, si apas pe casuta mica pe care scrie 'inregistrare', apoi pun telefonul pe scaunul de langa mine, in asa fel incat nimeni sa nu-l observe.
''Si Zayn ... Te-am vazut acum cateva zile cu o tipa. Pareati destul de apropiati. Daca nu te deranjeaza, cine e?'' Il vad cum isi intoarce capul spre Jess, cu o privire destul de ingrijorata, iar eu afisez un ranjet mic, aproape nesesizabil.
''Cred ca m-ai confundat!'' Spune brunetul dupa ce isi intoarce privirea spre mine. Raspunsul lui ma face sa ranjesc si mai tare, pentru ca el nu realizeaza ca nu ma poate mintii in legatura cu asta. Stiu ce am vazut, si cu atat mai mult, stiu ca baiatul care se saruta cu tipa aceea, era el.
''Niciodata nu spun lucruri de care nu sunt sigur. Acela erai tu, iar fata cu care erai ... E iubita ta?''
''Fosta, mai exact.'' Isi drege vocea, apoi ma fixeaza cu o privire rece.
YOU ARE READING
Tⓦⓞ Yⓔⓐⓡⓢ| H.S
Fanfic•Harry, barbatul de 23 de ani cu cea mai frumoasa, intelingenta, timida si dragastoasa iubita, este nevoit sa plece in Mama Rusie, din cauza firmei pe care o detine. Deplasarea ar fi trebuit sa dureze cateva luni, dar ce se intampla cand acesta s...