Kendi kendime konuşmaktan sakarliklarimdan kendimden bahsetmedim.
Adım Luna 18 yaşındayım.
Marmaris'te yaşıyoruz. Güzel Sanatlar Üniversitesi'nde okuyorum.Platin sarısı saçım gri gözlerim ve bembeyaz tenim aynı vampirlerin ki gibi diş yapım kıpkırmızı dolgun dudaklarım uzaktan ya da beni tanımayan kişilerin albino hastalığı "gibi" olan dış görünüşüm beni bir çok kızdan ayıran özelliğimdir.
Biraz hareketli birisiyimdir yerine göre yanee pek duygusal sayılmam. Okulun en tatlı kızı olarak tanınırim ama popi olduğum pek denilemez. Tam bir moda ikonuyum. Annem sağolsun kendisi tasarımcı da ayy neyse havayı geçiyoree..
Derslerim ne çok iyi ne cok kötü zaten hayatım boyunca müzikle uğraştım.
Arkadaş çevrem sayılamayacak çok ama benim kendi tayfam var.Babam Aydın "Bey" kendisinin savcı olduğuna bakmayın işinde gayet ciddi bir adamdır ama babamın yanında gülmekten işersin bunu bir söyleyim kendisi karizma adamdır valla...
Annem Ayça "Sultan" daha önce söylediğim gibi tasarımcı... Mutfak işlerinde kimse eline su dökemez kendisi çok güzel bir kadındır aynı pamuk prensese benzer
Yanee kendimize göre halimizde zenginiz.
Ve başbelasi kardeşim Cenk kendisi kas ve spor düşkünür okulun popisi adını internete yazsan hep onun hesapları çıkar o kadar popi bütün kızlar ona hayran ki olmamak elde değil zaten bazen bende hayran kalıyorum aynı yaştayiz.
Kendisi Mimarlık Bölümü okuyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sadece Sen
ChickLit"O zaman şu andan itibaren benden hoşlanmaya başla... Mümkünse samimi bir şekilde Çünkü, Ben de senden hoşlanmaya başladım" dedi genç adam...