Hazirliklar Basliyor

10 3 1
                                    


Resimdeki Bay Theo

Eve gelmislerdi. garaj hemen önünde durdular. Lulu tam garajı açmak için babasından anahtarı alıyordu ki Bay Theo
- sakın! sen açmayacaksın ben açacağım.
- off... Tamam baba
daha sonra Lulu gözlerini kapattı. Bay Theo Garajın kapısını açtı ve gözlerini açtı.Lulu adeta buyulenmis bir sekilde bakakaldi. çok heyecanlanmıştı bunun gerçek olduğuna inanamıyordu. Karsisinda hayellerini kurdugu o ; bembeyaz, tam ortasında 2 pembe şerit olan, beyaz kapılı ,kapısının olduğu tarafta kapının üstünden beyaz sarı şeritli bir Şemsiye cikabiliyordu.
   Lulu tam kendinden geçmişti ki babasının sesiyle kendine geldi.
- Hadi Lulu içine de bakalım .
- Hah! Haa tamam bakalim. Içine girdiler.
  içi de dışı kadar güzeldi. bir masa ve iki puf vardı. tam köşede ise iki katlı ranza vardı. yanında da bir şifonyer, şifonyerin üstünde de bir abajur vardı, diğer köşede de küçük bir buzdolabı, buzdolabının yanında ise Ocak ve ocağın altında yedek epey bir benzin, tam yanında da musluk, lavabo ve mutfak gereçleri vardı.
şifonyer ile masa ve puflarin arasında ise bir u şeklinde koltuk vardı,u seklinde koltugun da tam ortasonda bir sehpa . Bay Tho direk ''begendinmi''
dedi. cevabı doğal olarak '' Beğendin mi ne demek bayıldım baba.'' oldu.
'' Ee beğendiysen bavulunu hazırla, Çünkü yola çıkıyoruz.''
'' hemen hazırlıyorum.''
dedi ve eve girdi.
odasına çıktı ve yatağının altından bavullarini çıkardı. Dolabımı açıp Öncelikle tüm giysilerini doldurdu, bavulu dolduğu için yatağının altından diğer bavulunu aldı ve bütün ayakkabılarını koyup yanında ise büyük bir kutu ve o büyük kutunun içinde içine de tarak, diş fırçası, diş macunu, tırnak makası ve birkaç eşyasını koydu. ardından büyük bir kutu daha aldı ve içine takılarını, tokalarını ve makyaj malzemelerini koyup Bu kutuyu da diğer kutunun üzerine koydu . makyaj malzemelerine de gerek yoktu ama Lulu cani sıkılınca makyaj yapmak eğlenceli geliyordu.
biraz daha boşluk kalınca okuma kitaplarını, tombala, kızma birader, Monopoly ve benzeri oyunlarda koyup bavulun fermuarini kapattı.
bavullarını aşağıya indirilmesi için babasından yardım isteyecekti. Bu yüzden aşağıya indi ve babasının yanına gitti. Bay Theo ise bu sırada karavana götürmek için dolaptan bir koliye yiyecek ve içecek dolduruyordu. Lulu hemen lafa girdi.
'' Baba bavullarımı aşağıya indirir misin?''
dedi.
'' şu işi halledeyim hemen indiririm.''
dedi ve ise koyuldu.
babası işini bitirene kadar Lulu banyoya girdi ve şarkı söyleye söyleye bir duş aldı. hiç böyle yapmazdı ama çok heyecanlıydı. küvetten çıktı ve dişini fırçalayıp tırnaklarını kesti. ve odasına geçti. en sevdiği siyah İspanyol  paçası ve üzerine gri, uzun kollu, sade bir kazak, Ayağına ise
siyah spor ayakkabılarını giydi. Saçınida düzleştirip sağlık bıraktı.
bavullarını babası almış mı diye baktı ve babası aşağı indirmişti. hemen evden çıkıp garaja gitti ve babasının 4 valiz ve kolileri karavana koyarken  buldu hemen yanına gitti.
'' gidiyor muyuz baba?''
'' Evet kızım gidiyoruz Ben arabayı sürmek için Karavan'ın ön kısmına geçeyim sen de koltuklardan birine otur, ya da nereye oturmak istiyorsan bu sana kalmış bir şey.''
'' Tamam baba O zaman ben de geçip valizimi boşaltayım.''
Bay Theo karavanin surucu koltuguna otururken
'' hadi artık gidelim.''
dedi.
Lulu da karavana bindi.
Lulu her şeyini yerleştirdikten sonra,tam  oturacaktı ki ranzanın üstündeki kendi yatağının tam yanında bir kapı tokmağına benzer bir şey gördü ve oturamadan kalktı.
yatağıma çıktı ve Kulbu çekmesi ile uzun geniş bir raf çıkması bir oldu.

Merhaba bu bolumler biraz sıkıcı ama diğer bölümler çok daha güzel olacak.

GORUSURUZ...

Karavan SeyahatiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin