Episode 2

231 20 1
                                    

Test nenorocit. Presupun ca gandesc ceilalti. E destul se simplu pentru mine. Sunt norocoasa ca am atentie distributiva si nu prea invat. Colegii arunca cu hartiute in mine si cu gume de mestecat. Scarbos...
-Daca mai vad vreo guma zburand, cred ca urmatorii veti fi voi! spune profesoara.
-Pssst! Hei! aud de langa mine. Imi intorc privirea neutra si o observ pe Kaori. Ultimele 3 intrebari erau necompletate. Doar nu vrea sa...
-Ajuta-ma! implora. Nu stiu ce sa spun despre asta....mai toti ma folosesc.
Oftez exasperata....
-Bine! intind foaia spre marginea bancii si astept sa poata copia raspunsurile exercitiilor. Erau cele mai simple dar ma rog...
-Ce scrie la ultima propozitie? sopteste. Imi deschid gura ca sa-i pot explica iar profesoara vine spre banca noastra cu privirea incrutata.

-Hăcrăm....ce se intampla aici Seiko? imi i-a foaia de pe banca. Se indreapta spre catedra, tocurile ei auzindu-se tare si clar. S-a mai intors o secunda spre mine si imi arunca testul la gunoi.

Oftez putin dezamagita si imi bag capul intre umeri. Kaori nu spune nimic ci isi duce testul pe catedra si iese din clasa cu grupul ei.
Realizez ca este pauza. Ies din scoala si merg in curte. Am intrat prin gardul rupt catre portiunea mea in care 'ma ascund' doar cateodata. Am dat toate crengile laoparte. Am tras micul cearceaf si am intrat in cortul meu.Mi-am dat jos tricoul. Imi era cald si nu puteam face asta in clasa. Am scos jurnalul din ghiozdan si am scris despre Kaori. (A/N De ce naiba tot scriu Kapri?) Am scris despre fata misterioasa din fiecare seara si am decis sa fac un plan. Sa-i analizez miscarile,actiunile,ora la care vine si pleaca, ce arme foloseste. Voi merge dupa ore in acelasi loc, langa caloriferul din capatul holului.
-Hei tocilaro! Ce faci aici? tresar si imi ridic capul. Kaori? Cum a ajuns aici?
-De unde stii de locul asta? Cum de ai aflat?
-Te mai urmaresc din cand in cand.
-O spui de parca asta nu ar fi ciudat.
-Pentru ca nu este! afiseaza un ranjet viclean.
Mi-am adus aminte de testul de azi. Am decis sa o ignor pana pleaca. Poate va merge. Adica...m-a folosit. Lafel ca toti ceila...
-Mersi ca ai vrut sa ma ajuti azi. Si ca ai incasat-o pentru mine.
-Mer-mersi...spun uimita. Ma bucur ca recunoaste ceea ce a facut.
Se apropie seduator mergand ca un catel infometat spre mine. Nici nu m-a intrebat de ce naiba nu am tricou dar...cui ii pasa? Mieee!

Fețele noastre sunt prea apropiate. Asta e cam ciudat. Imi simt obrajii arzand. Parca asteptau ceva. Buzele mele erau pe cale sa se desparta. Probabil din confuzie. Simt o caldura pe ele. Ochii mei se inchid automat si parca hormonii mei se bucura de moment. Nu! Stop! O imping pe Kaori de pe mine si imi sterg buzele. Un colt al gurii i s.a ridicat. S-a intors catre iesire si inainte sa plece a soptit:
-Pune un tricou. Daca ar veni un baiat aici, nu s-ar putea abtine.

Eram putin dezamagita de faptul ca intr-un fel...mi-a placut si as vrea sa se repete. Dar nu am avut nici un iubit, nu am avut nici un baiat de care sa-mi placa....asa ca de ce ar fi tocmai o fata. Chiar si cea mai populara fata din scoala. Nu m-as fi putut gandi vreodata in vreun deceniu viitor ca asta s-ar putea intampla. M-am ridicat presupunand ca s-a sunat de ora. Am acoperit ascunzatoarea si am mers catre scoala.
Holurile parca sunt pustii. Nu se prea aud sunete din clasa. Sigur totul e ok?
-Imi cer scuze de intar....
In clasa nu este nimeni. Bancile sunt strambe si cateva caiete pierdute prin clasa, parca asteapta sa le revendice cineva. Unde este toata lumea?

Ies din clasa si merg catre geamul din capatul holului. Arunc o privire, poate vad ceva. Nup. Nu e nimic nici afara. Ma intorc ca sa cobor si cineva imi sta in cale. Po-poftim? E fata aceea? Are o fusta scurta, un hanorac gri inchis niste bocanci pana la glezne, caci de acolo continua niste sosete in carouri crem. Avea o masca de iepure pe fata si parul alb era ascuns in gluga. Doar statea in fata mea. De data asta o vedem intreaga, din cap pana in picioare. M-a luat pe nepregatite si nu a respectat aceeasi ora. Poate avea asta legatura cu faptul ca nu mai este niciun elev prin scoala sau prin apropierea scolii?
-Ai venit cam devreme. spun privind dezinteresata. Ai vrut sa ma surprinzi? poate daca ii copiez un pic comportamentul am sanse sa par mai dura?
-How cute...(cat de dragut).
Isi scoate doua lame din hanorac si le arunca spre mine. O evit pe prima dar cealalta imi zgarie obrazul. Scancesc. Nu mi se potriveste eticheta de 'dura Seiko'.
Sare ca un iepure (ironic) si aterizeaza in partea unde obrazul meu sangereaza. Isi ridica putin masca si isi trece limba calda peste taietura provocata de insasi ea. Continua cu saruturi pana sa fie extrem de aproape de buzele mele. Imi intorc capul spre usa. Nu vreau sa mai comit asa ceva. Imi prinde maxilarul si strange fortandu-ma sa-i privesc masca alba.

Daca vreti dedicatie, va astept! :)

Inca traiesc...[yuri book +15]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum