Ερχομαι σπιτι σου..

6.1K 475 6
                                    



Η νύχτα πέρασε και το πρωί ξύπνησα και είδα στο κινητό μου μηνυμα απο τον Βαγγελη. "Καλημερα γλυκά" ο Βαγγελης με είπε γλυκά; Τι έπαθε αυτο το παιδι; Χτες βράδυ μιλούσε ετσι μπροστά στον αδελφό μου και τωρα μηνυμα απο το πρωί; Δεν λεω ωραίο όλο αυτο αλλα αφου ξέρει την γνώμη μου για αυτόν γιατι το συνεχίζει; Μετα απο λίγα λεπτα του απαντάω "Καλημερα Βαγγελη" ακομα ενα μηνυμα ερχεται πριν φτάσω να αφήσω το κινητό
Βαγγελης "ελπιζω να εισαι πιο καλα σημερα"
Εγω " ειμαι καλα μονο λιγο πονοκέφαλο εχω "
Βαγγελης " πάρε κατι να σου περάσει και τα λεμε σε 1 ωρα "
Εγω " τι εννοείς; "
Βαγγελης " Να με περιμένεις Αννουλα " αυτο ηταν το τελευταίο μηνυμα.. Δεν ήξερα τι να πω,πως να αντιδράσω. Μου φαίνεται παράξενο όλο αυτο και τόσο γλυκό το κακο παιδι φέρετε τόσο καλα σε εμενα, Αχχ δεν ξερω τι γινετε εδω αλλα οτι και αν ειναι, ειναι τόσο ωραίο νιώθω πως αλλάζω ιδέα για τον Βαγγελη ισως δεν του έδωσα χρόνο για να δω ποιος ειναι πραγματικά. Τα λεπτα περνούσαν και ένιωθα αγωνία, ο Βαγγελης και εγω θα ήμασταν ξανα μόνη στο σπίτι. Η ωρα πέρασε και το κουδούνι στο σπίτι χτύπησε..με λίγο άγχος ανοίγω την πόρτα, αυτο που βλεπω μπροστά μου δεν μπορω να το πιστέψω.. Θεέ μου! Ειναι τόσο όμορφος και sexy!! Τον βλεπω μπροστά μου και με κοιτάζει γεμάτος χαρα με αυτα τα ματάκια που σου θυμίζουν μικρο παιδι.. Φοράει το πουκάμισο που του πάει τόσο και το στενό του τζιν.. Τα μαλια του όπως παντα φτιαγμένα άψογα, εκανε πανω την φράντζα..
Εγω - περνά μεσα.
Βαγγελης - όπως θες γλυκά
Αχχ το ειπα ξανα! Με είπε γλυκά! Ποσο γλυκούλης ειναι!
Βαγγελης - ελα κάτσε εδω να μιλήσουμαι
Εγω - για πες
Βαγγελης - χτες σου έλεγα πως σε θελω αλλα ήσουν μεθυσμένη και νόμιζες πως σε κορόιδευα..
Εγω - και ακομα με κοροϊδεύεις μπορει να ήμουν μεθυσμένη αλλα θυμάμαι τι λέγαμε.
Βαγγελης - Άννα σε θελω..
Εγω - απλα θες να περασεις καλα όπως κανεις με όλες
Βαγγελης - οχι μην το λες αυτο! Απο την μερα που σε είδα ...
Δεν πρόλαβε να τελειώσει και...

Ο φίλος του αδελφού μου..Donde viven las historias. Descúbrelo ahora