Първият учебен ден

280 11 0
                                    

Днес е първият учебен ден. Лятото свърши и пак се почва с училището. Не е лесно, когато половината училище те мрази. Поне имам 4-ма човека, на които мога да разчитам - баща ми, брат ми, Майки и Ан. Сега ги чакам и ще тръгваме към училището. Уча в една от най-престижните гимназии в Ню Йорк - New York High.
Майки и Ан дойдоха.
- Алекс, айде да тръгваме. - извиках докато слизах по стълбите(живея в мезонет)
Алекс ни караше за училище. Щом стигнахме видях много лица, които не бях виждала...още хора, които да ме мразят...
Директорката говори и всичко беше, както обикновен. Реших да отида до шкафчето ми. Преди да го отворя се чу глас.
- Никол, здравей, красавице. Как мина лятото? На колко момчета пусна? - попита един тъпак, докато приятелите му ми се смееха
- Млъкни! - казах аз спокойно
- Защо? Ще ме набиеш ли?
Игнорирах го.
Или ще викнеш брат ти - Алекс? А, чакай, а може и зубърчето - Майки. Но те какво ще ми направят. Много са смотани и не могат да си го позволят.
Това вече ме ядоса. Затворих си бавно шкавчето, отидох бавно до него и му прошепнах:
- Ако още веднъж кажеш нещо за тях ще изядеш боя.
Вървях назад, докато му се усмихвах лицемерно. Той се затича към мен и се опита да ме удари, но аз му хванах юмрука и му казах, че на момиче не се посяга. Стиснах му много силно юмрука и той падна.
- Утре сте наказана, госпожице Даниелс. - каза директора
Погледнах го и си тръгнах...
Деня мина бързо и не искам да знам какво ще е утре.

The Life GamesWhere stories live. Discover now