Пътуването до Париж

158 13 2
                                    

Дойде денят. Бях много развълнувана. Баща ми ме дакара на летището. Видях Мат. Той беше сам и гледаше в телефона си.
- Хейй. - казах аз и се усмихнах
- Здрасти. - погледна ме и отново заби поглед в телефона си
Извадих телефона от джоба си и започнах да си гледам известията във Facebook.
Дойде време за полета ни. Настанихме се и си говорехме малко след което заспах.
Когато се събудих ни оставаха около 30 минути до пристигането.
- В отделни стаи ли ще бъдем? -попитах го аз
- Мисля, че ще сме в една. - отвърна Мат
- Но ще сме на отделни легла, нали? - засмях се
- Така би трябвало да бъде.
Продължихме да говорим. Разбрах няколко неща за Мат. Оказа се, че е девствен, обича да спортува, а любимата му храна е пица с пеперони.
И ето ни и нас. Пристигнахме. Слязохме от самолета и се качихме на един автобус, който ни закара до някъде, а там имаше човек, който държеше табелка с имената ни. Очиведно това беше шофьора ни. Отидохме при него, а той взе куфарите ни и ги качи в колата.
Когато стигнахме в хотела имаше един човек. Беше средно висок, с черна коса и мустачки, беше на около 40. Не беше французин, но говореше френски. Обясняваше нещо на момичето на рецепцията. Обърна се и ни погледна. Тръгна към нас. Предполагам, че ни познава.
- Здравейте, аз съм Александър и през следващата седмица ще ви развеждам из града. - подаде ни два ключа - Това са ключовете за стаята ви. - усмихна се и се върна при момичето от рецепцията
Качихме се в асансьора и натиснахме копчето за 7-мия етаж. Бяхме в 710. Отидохме пред стаята и Мат отключи. Щом влязохме видяхме, че ще сме в апартамент...но за младоженци. Имаше всекидневна и спалня.
- Аз ще спя на земята. - казах аз
- Нее. Аз ще спя на земята все пак ти се дамата. - погледна ме и се усмихна, а аз кимнах с глава
Разбра, че нямам намерение да спя на едно легло с него. Нищо, че леглото е огромно.
Излязох на терасата и видях гледката. Беше ункално. Беше тъмно и всичко светеш, а в далечината се виждаше Айфеловата кула. Докато аз се наслаждавах на гледката Мат си подреждаше дрехите.
- Аз ще се изкъпя. - каза той
- Ммм, добре. - отвърнах аз
Той влезе да се къпе, а през това време аз отидох и запълних другата половина на гардероба. Облякох пижамата си и заспах много бързо, защото бях изморена.

The Life GamesWhere stories live. Discover now