•1•Exmatricularea

344 23 30
                                    

《Evelyn》
Priveam ceasul şi aşteptam ca limbile ceasului să mă ierte , iar soneria să se auda din hol.... Oricum nici asta nu ne putea ajuta acum. Amandoua suntem ude leoarca asteptandu-l pe director. Ce poate fi mai rau? Stau cu mainile incrucisate la piept si privesc la sora-mea cum se joaca cu bratara ei norocoasa , mereu face asta , doar e un pachet dulce de veselie, nu imi place sa o vad trista, ea e trista numa cand arde clatitele cu nutella , deci inseamna ca de data asta e rau , foarte rau... Usa se deschide iar pe ea intra domnul Kruger , directorul, nervos rau de tot ,iar amandoua tresarim in picioare si luam o pozitie dreapta.

-Nu imi vine sa cred ,doar nu imi vine sa cred! striga babacul cu o fata de rozatoare constipata.

-Dar... incearca Astryd sa spuna ceva , dar nu reuseste ca rozatoare ridica o mana pentru tacere , hunger games quite attack .

-Nici un ,,dar'' albastrica! Tu si sora-ta ati intrat intr-un mare bucluc, vam iertat multe ori , cand ati pictat broastele din laborator in roz bombon, cand ati schimbat pireul de la cantina cu inghetata.

-Zi tu ca nu a fost o idee buna! ma rastesc eu la el.

-Taci necioplito, v-am dat detentii , chiar si suspendari , am trecut cu vederea multe lucruri , dar de data asta nu mai pot sa va iert, sunteti EXMATRICULATE!

-Cum?! strigam amandoua.

-Da, ati auzit bine EX-MA-TRIC-U-LATE, ba cum naiba o ajuns asta director daca nici nu stie sa desparta in silabe.

-Domnule ro... director , nu puteti face asta , ma rastesc eu la el, pentru a doua oara.

-Ba pot si o voi face.Acum duceti-va si adunati-va lucrurile , pana atunci o sa ii sun pe ai vostri.

In urma cu 4 ore

-Hai mai repede Astryd.

-Fac si eu ce pot.

-Cat de greu e sa gasesti o cutie cu inghetata?

-E ditamai congelatorul , intra tu.

-NU , stii ca eu sunt foarte friguroasa, dar tu zici ca esti din polu nord , cred ca de acum ar trebui sa iti zic Ice.

-Oricum e mai bine decat albastrica.

-Hai albastrica.

-Nu imi mai zice asa!

-Bine ,bine.

-Am gasit.

-Ai gasit ingetata de ciocolata?
-Nu, si mai bun ,, Rainbow icecrem''

-Am crezut ca nu se mai fabrica.Ei ,asta ii ziua noastra norocoasa.

Astryd iese din congelator cu o diatamai galeata de Rainbow.

-O tu ingerasule bezea, multumesc ca mi-ai binecuvantat ziua cu aceasta minune.

-Hai maicuto , pana nu ne prinde doamna Grey.

-Da , sora lu aia din Fifty Shades of Grey , cea care nu a avut noroc in dragoste.

Pe amandoua ne apuca o criza de ras , e cea mai buna sora geamana pe care puteam sa o am , chiar daca raportul nostru ca gemene e invers proportional , ea parul albastru cu putin blond al meu negru cu rosu , ea optimista eu pesimista , ce sa zic , noi ne completam una pe alta.

-Hai ca restu ne asteapta pe acoperis.

-Hai.

Alergam amandoua pe holurile scolii in timp ce restul copiilor copaci sunt la ore , noi avem doua ore libere fiindca profa de mate e bolnava si directoru nu se mai incumeta sa aduca un suplinitor dupa ce i-am facut ultimului. Asa ca da , clasa noastra ( IX-A) da o petrecere interzisa pe acoperis.

Rainbow Sisters AttackUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum