•3•Academia Rainbow

146 14 11
                                    


«Evelyn»
-Buna? Cineva?
Totul este cumprins intr-un fum de poti sa il tai cu cutitul , cred ca am ajuns in fumoarul lui Snoop Dog.

-Cred ca fac cancer la plamani daca mai stau mult aici , spun dand sa dispar , dar unde?
In ceata densa vad undeva o persoana (cred) cu parul negru.
-Hei? Nigga ! Bunaaaaa.
Se intoarce si observ ca nu e nigga( firar! Voiam un nigga de companie).
-Ai grija Evelyn.
-Cum?Stai!Tu de unde imi sti numele?
Dintr-o data nu il mai vad  , ma intorc in directia opusa si el sta in fata mea , imi prinde fata intre mainile lui si ochii i se fac rosii .
-Ai grija Evelyn , ai grija cu cine te joci ,si cu ce te joci.
Si terifiantul nenigga dispare , locul incepand sa se cutremure.

Ma trezesc din ciudatul meu vis din cauza ca rabla se cutremura ca naiba.
-C-cccc-ce s-ss-se intam-mmpla?
-Trecem de scutul de ascundere a scolii .
-C-cc-um?
Ma uit la albastrica care acum era mai degraba verzulica,cred ca toata inghetata Rainbow o va parasi (voma curcubeificaaaaa). Eu ma tin de masina mai ceva ca intr-un rollercoaster in parcul de distractii , doar ca fara sa fac weee.
-Si t-ttinr ra-raab-blaa?
-Papusa asta tine orice.
-Da, pana si voma inauntru , spun aratand spre Astryd.
-Da-i niste apa.
-Esti nebuna? Daca ii dau apa o sa vomite direct.
-Ai incredere Eve.
-Serios? Sa am incredere?
-Evelyn!
-Bine , bine...
Scot sticla de aqua carpatica din ghiozdan si io dau lui Astryd.Ia apa si toarna pe gat juma' de sticla.Fata i se intoarce la culoarea sa naturala si imi da sticla inapoi.
Turbulentele se termina si mergem printr-o padure de poveste cu un drum facut din..aur? Zici ca suntem in vrajitorul din Oz ,iar acum vom da de o vrajitoare cu papuci fucshia coco channel( daca face papuci , nu prea o am cu moda, Astryd trebuie sa stie), ii vom fura si dupa vom da de Doroti care va avea in spate o satra de sapte  tigani care vor sa fure drumul ,dar nu le merge.
Lasand nefantezia in zare se vede Academia Rainbow.
-Wow! Exclamam amndoua odata
Era dita mai scoala cu un dita mai campusul intr-o extra varieta de culori.
-Frumos, nu-i asa? Copii speciali au decorato , iar peste o saptamana veti  incepe orele in acest loc minunat.
Minunat? Vom vedea noi .

Parcam in fata academiei si fiecare ia cate un bagaj in afara de domnul Faint care a devenit hamal.In fata portii monumental de mare sta o doamna blonda , sexy,cu flori in par si imbrcata intr-o rochie alba , zici ca ii desprinsa dintr-o pagina de revista porno.
-Buna ziua , ma numesc Ahele si sunt o Naturely.
-Naturely? Intreb eu strambandu-ma.
-Un ajutor de zana , numele voastre?
-Evelyn si Astryd Faint , raspunde sora-mea.
Ahele scoate un clipboard cu mai multe foi.
-A da , surorile de elmente ,foc si apa, intrati va rog.
Face o miscare lina din mana si gigapoarta se deschide.
Intram pe ea si ceea ce vad ma lasa masca: centauri,curcubee,zane,ingeri,demoni,minioni, unicorni si multe altele.
-Oh shit, soptesc eu pe cand albastrica mai are putin si lesina de fericire.
-UNICORNI! striga aceasta de toata lumea se intoarce spre noi.

«Astryd»

Nu îmi venea să cred ! Ce curcubeele şi visele mele ?! În fața mea se afla o herghelie de unicorni multicolori , nechezând spre noi şi fluturându-şi coama de parcă au băut energizant .

-Ți-am spus că există ! am țipat spre Evelyn care şi-a dat ochii peste cap .

Am vrut să fug spre ei dar Ahele m-a prins de mână , trăgându-mă înapoi .

-Eu zic să stai cuminte , pot fi foarte nărăvaşi în preajma străinilor !
-Auzi zânico , dacă nu îmi dai drumul jur ca te transform într-un calamar , am spus smulgându-mă din strâmsoarea ei .

M-am apropiat de inorogi , care şi-au ridicat capul spre mine . Majoritatea puştilor au început să strige că e nebunie curată , să facă mişto de mine sau efectiv se uitam fără să scoată vre-un sunet . Mă simțeam ca la ora de sport , când am acceptat provocarea de a face un triple back flip . Nu degeaba fac gimnastică de mică .

Caii şi-au înclinat mirați capetele , au început să fornăie sau să lovească cu copitele în iarbă . Unul dintre ei a neghezat puternic , începând să galopeze spre mine . Ups , am cam supărat-o pe Twilight Sparkle .

Am vrut să mă întorc şi să o tulesc de parcă nimic nu s-a întâmplat , dar nu mă puteam mişca . Nu , nu de frică . Picioarele îmi erau lipite de sol . Timp de câteva secunde mi-a venit în cap reclama de la Picătura , dar nu eram momentul potrivit pentru a râde . Am privit înghițind în sec unicornul care se apropia nervos de mine . Am scos un strigăt şi mi-am acoperit fața , vrând să mă protejez . De parcă mă ajuta la ceva .

 Aşteptam cuminte -poate prea cuminte- o copită în cap sau o lovitură din partea unicornului . Dar nu venea . Am deschis prima dată ochiul drept apoi stângul ca în desene animate , privind uimită în jurul meu . În fața mea se ridica un fel de zid din apă , semănând cu o cascadă . Mi-am ridicat piciorul de parcă mă aşteptam ca acesta să rămână pe sol ,dar s-a înălțat în aer de parcă nici nu a fost lipit de pământ . Evelyn a apărut lângă mine privind stupefiată cascada .

-Ce naiba ? a făcut privind în sus , de parcă se uita după sursa apei .

De parcă i-am simțit prezența , timp de o secundă cascada a fost acoperită de foc , dispărând cât ai clipi. În spatele ei se aflau doi unicorni : unul care stătea în fața mea , protejându-mă şi cel care m-a atacat .

Am privit inorogul care vroia să îmi dea jos capul de pe umeri . M-am uitat la blana lui neagră , care strălucea în nuanțe roşiatice, unde soarele se izbea de el . Avea o coama şi coada negre spre roşii , dându-ți impresia că erau din flăcări . Cornul îmi aducea aminte de lava proaspăt eruptă dintr-un vulcan , mici flăcări pocnind din el . Din jurul copitelor ieseau mici flăcări , arzând iarba din jur . Ochii lui roşiatici-galbeni m-au țintuit puțin cu privirea , înainte să se întoarcă spre geamăna mea . Unicornul ăsta semăna izbitor de mult cu Eve . Zici că era reîncarnarea ei în lumea magică .

 Inorogul care m-a protejat s-a întors spre mine , privindu-mă cu ochii lui albastru deschişi ca două cristale . Avea blana albă cu reflexii albastre . Cornul părea să fie făcut din gheață , din el ieşind mici aburi . Coama îi era albă cu nuanțe albastre , înghețată in unele locuri în timp ce din ea picura apă . În jurul copitelor i s-au format mici mormane de zăpadă , mici firişoare de aburi ridicându-se din ele spre cer . O secundă am crezut că mă privesc pe mine în variantă unicorniană . Cele două ființe s-au apropiat de noi , înclinându-şi capetele în semn de plecăciune . Ce naiba , am devenit prințese pierdute ?

-Asta e...uimitor , a şoptit Ahele . Sunteți primi oameni care s-au aflat la o distanță atât de mică de unicornii elementelor fără să fie răniți .

-Poate fiindcă suntem elemente ? a făcut Evelyn plictisită , ridicând dintr-o sprânceană . Scuteşte-ne cu lecția de istorie , nu vezi ca avem un moment dramatic ?

-Cum se numesc ? am întrebat .

-Cum se numesc ? am întrebat mângâind botul unicornului care m-a apărat .
-Cel negru e Inferno , unicornul focului ,iar ea Meyko ,unicornulul apei . Acum , vă rog , luați-vă la revedere de la ființe şi veniți cu mine , trebuie să vedeți unde o să stați .I-am aruncat o privire urâtă când a folosit termenul "ființe" . Zici că unicornii ăstia erau nişte monştrii deghizați în costume drăgălaşe . Bine , nu chiar aşa drăgălaşe , m-am răzgândit privind fumul care ieşea din nările lui Inferno .

-Aoleo , şalele mele , a început să bombăne domnul Faint .
-Te rog , eu zilnic mă aplec să scot tăvile de plăcintă de sub patul tău , i-a răspuns soția sa şi pe mine m-a bufnit râsul . Nu o dată a trebuit să îți lărgesc hainele.
-Drumul spre inima unui bărbat trece prin stomac , a spus Evelyn râzând.

Ah , o să îmi fie dor de mințile astea copilăreşti deghizate în adulți nebuni . Pacy a sărit din maşină , făcând-o pe zânuță să facă ochii cât cepele .

-Nu primim animale , a spus strictă privindu-mă .
-Iar eu nu primesc comentarii la adresa câinelui meu . Dacă el nu vine , atunci iți poți lua adio de la onoarea de a le avea pe Elemente în Academie , am spus încercând să par mai importantă decât eram .
-Îmi place de noua albăstrică , a făcur Eve . Încalcă regulile . Comentează . Te transformi în femeie !
-Am avut de la cine învăța .

După ce ne-am luat lucrurile am pornit-o spre cabana noastră , cu Ahele stând cât mai departe de Pacy .

Saluuut , sper ca va placut acest capitol. :)))

Q: Daca ati fi un unicorn, cum ati arata?

Rainbow Sisters AttackUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum