«Evelyn»
Ma trezesc din puiutul/porcusorul de somn pe care l-am tras.
Inainte sa adorm am tot vorbit cu Astryd si am impartit ce am aflat dupa care am analizat fiecare punct al camerei.
Am adormit cu castile pe urechi ,iar Albastrica citea dintr-o carte de pe biblioteca.-Ba! Nu am mai dormit asa de bine de ani buni.
-Ai sforait ca un porc !
-Eh , nu te-ai obisnuit?
-Ba da , dar era atat de bezelos patul si tu fornaiai mai rau ca o scroafa.
-Daca ai chef sa ne certam tot nu mi-ai spus ce insemna cuvantul ala!
-Sacrableu!
-Da , asta.
Astryd pufneste.-Cat e ora? Opt , noua seara?
-Tu nu ai tras un porc de somn ai dormit de-a dreptul.
-Shit! Si acum cat e ora?
-Sase juma dimineata.
-Ce dracu' faci treaza la ora asta?Eu totusi am dormit de la patru dupa - amiaza .
-Are you fucking kidding me? N-am inchis nici o pleoapa din pricina ta!
-Hai sa nu aruncam acuztatii.
Ma duc la baie si fac un dus , pe langa ca sforai ca un porc mai si put ca unul . Intru in dus si apa porneste singura la temperatura perfecta.
-Asta da magie! zic eu vesela .
Ies din dus ma usuc pe par ,ma sterg si restul rutinei , imi iau rapid pe mine tricoul cu trupa mea preferata , pantalonii luciosi si o jacheta. Ma machez ,iar apoi ies.
-Nu ai putea sa te imbraci si tu mai stilat?
-Rock-ul e cel mai stilat mod de imbracaminte din lume.
-Fie, cedez.
Ies din camera ,dar in doua secunde ma intorc inapoi lasandu-ma pe usa.
-Ce ai ?Iar te-a apucat ebola de sezon?
-Dintre toate cele patru sute patru cabane care erau sansele sa fie fix in cabana noastra.Care?!
-Evelyn ! Ce naiba ai patit?
-Am iesit doua secund, doua secunde , si ghici pe cine vad in pijamale si cu parul ravasit in cabana noastra?
-Alex?
-Derek!
-Cum?! spune aceasta ca pe arsa .
Vine langa mine si ne uitam pe crapatura usii ca Tom si Jerry (asta devine un obicei).
-Shit! spun eu soptit.
-Voi doua ce naiba faceti? o aud pe Flora din partea cealalta a usii.
-Neata Flora! spun eu cu o voce linistita si cu un zambet ciung pe buze.
-In camera , acum! spune Astryd ,iar noi doua ne retragem capetele incet ca intr-un film cu tampiti.-Crezi ca a observat ceva bizar? spun eu .
-Tu ce crezi? spune Flora din tocul usii cu o moaca ,nu stiu daca scarbita sau plictisita , dar sigur nu era o moaca vesela.
-Ca nu... spun cu o voce deloc plauzibila
Flora deschide gura sa spuna ceva , dar este inchisa cand Ariana cade pe ea.Eu si Astryd radem cu pofta cand le vedem .Cred ca asta i-a distras atentia.
-Buna dimineata fetelor! spune Ariana de parca nu ar sta pe sora-sa ca o schizofrenica.
-Aeriana naibii! Uite cu asta ma confrunt eu zi de zi!
CITEȘTI
Rainbow Sisters Attack
Fantasy,,Nu te juca cu focul" au spus, ,,Apa lina mult te-nsala' au spus. Si au stiut ce vorbesc. Evelyn si Astryd sunt doua surori, gemene, care au două lucruri un comun : un instinct care le îndeamnă mereu să işi trăiască viața la maxim şi un secret des...